Gå til innhold

Faen til talentløs fyr.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen av disse blir noe som helst. Merk mine ord.

Om noen år vet vi hvem av oss som har rett.

For øvrig kan jeg ikke forstå hvordan noen kan skryte av stemmen til denne David. Den er jo direkte ufin. Dette er selvsagt smak og behag, men jeg kan ikke klare å komme på noe positivt ladede ord om denne mannens stemme.

For øvrig er det ikke en stemme som gjør en artist, men materialet hans og etter hva jeg har forstått så har ikke denne fyren noe materiale i det hele tatt, men får ferdigskrevede tekster.

Han er glemt etter neste runde av idol.

Mulig han blir husket av fjortisjentene p.g.a. sine blå øyne og flørtende smil. De faller for slik, vet du.

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig. Fyren har jo flaks om han en gang i blant treffer riktig tone. :( Han synger sinnssykt falskt når han synger live. *grøss*

Skrevet

Han sang noen sanger i Idol som han mestret tålig bra. Husker ikke nå akkurat hvilke, det er tross alt en stund siden.

Jo, jeg tror han kan utvikle stemmen dersom han får hjelp. Han er jo en utrolig sjarmerende gutt da.

Sjarmerende? *yuck* Syns han er en oppblåst guttebass jeg :(

Skrevet

David synger surt, men har utviklingspotensiale, kameratekke, scenesjarm og dåreblikk. Han har appell. Med riktig veiledning kan han bli riktig bra om noen år.

Og så er han jo så fryktelig søt... Jeg skjønner fjortisene godt, jeg.

Skrevet

hva er det med deg som gjør at du må bruke så til de grader upassende ord og uttrykk for å beskrive folk som ikke er på din side, i dine diskusjoner, som her?

"Dere må jo ha vært fullstendig dritings, rusa eller preget av en oppvekst preget av innavl og gangbanging. Isåfall er dere unnskyldt."

Tenker du i det hele tatt før/når du skriver?

Du høres temmelig avstumpet ut. Kanskje du burde slutte å kjøpe så mye dvd'er..

Hold deg til det virkelige liv. Du burde trenge en real dose.

Tenk før du skriver. Folk vil nok ha seg frabedt de grusomme uttrykkene dine.

Skrevet

Du må ha hatt en lang natt :-)

Smak og behag vet du, det kan man ikke diskutere. Alle kan ikke like det samme som deg, dessverre..

(Har forøvrig ingen sterke meniger om David, han høres helt grei ut i mine ører)

Skrevet

hva er det med deg som gjør at du må bruke så til de grader upassende ord og uttrykk for å beskrive folk som ikke er på din side, i dine diskusjoner, som her?

"Dere må jo ha vært fullstendig dritings, rusa eller preget av en oppvekst preget av innavl og gangbanging. Isåfall er dere unnskyldt."

Tenker du i det hele tatt før/når du skriver?

Du høres temmelig avstumpet ut. Kanskje du burde slutte å kjøpe så mye dvd'er..

Hold deg til det virkelige liv. Du burde trenge en real dose.

Tenk før du skriver. Folk vil nok ha seg frabedt de grusomme uttrykkene dine.

Hvis du vil ha deg frabedt de grusomme uttrykkene mine så er det vel mye som tyder på at du er rimelig avstumpet selv, og meget mulig er et resultat av en far som tok sin søster noe hardt 9 mnd før du ble født.

Det at du leser mine innlegg til tross for at du bør vite hva som kommer, underbygger påstanden over.

Noe er tross alt seriøst feil med deg.

For øvrig merkelig: For noen uker siden var det dol jeg skulle kutte ut for å få et liv, men når jeg ikke har vært her på et par uker så er det dvd'ene jeg skal kutte ut.

Jeg tror du bør stikke ut på gården du bor på og feie over en sau. Det får deg i bedre humør, kjenner jeg deg rett.

Jeg beklager også at innlegget over traff deg så midt i blinken, både hva David og innavlssex gjelder.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Hvis du vil ha deg frabedt de grusomme uttrykkene mine så er det vel mye som tyder på at du er rimelig avstumpet selv, og meget mulig er et resultat av en far som tok sin søster noe hardt 9 mnd før du ble født.

Det at du leser mine innlegg til tross for at du bør vite hva som kommer, underbygger påstanden over.

Noe er tross alt seriøst feil med deg.

For øvrig merkelig: For noen uker siden var det dol jeg skulle kutte ut for å få et liv, men når jeg ikke har vært her på et par uker så er det dvd'ene jeg skal kutte ut.

Jeg tror du bør stikke ut på gården du bor på og feie over en sau. Det får deg i bedre humør, kjenner jeg deg rett.

Jeg beklager også at innlegget over traff deg så midt i blinken, både hva David og innavlssex gjelder.

"og meget mulig er et resultat av en far som tok sin søster noe hardt 9 mnd før du ble født."

Håper det var kopien din som skrev dette...

Skrevet

"og meget mulig er et resultat av en far som tok sin søster noe hardt 9 mnd før du ble født."

Håper det var kopien din som skrev dette...

Nei, det var jeg som skrev det innlegget. Webbis kan helt sikkert bekrefte det, dog er jeg redd innlegget isåfall blir slettet da enkelte ikke vil se overdrivelsen og tolke det bokstavelig.

Selv om jeg personlig synes det bør være rom til å diskutere innavlstendenser her.

Men får man frysninger av språket mitt så er det jo bare å se til helvete å slutte og lese innleggene mine.

Jeg ser tross alt ingen grunn til å avstå fra å kalle en spade for en spade, og føler jeg for å bli ufin mot noen svært lite banebrytende kommentarer så blir jeg nettopp det.

Og ja: Jeg banner. Kanskje jeg kommer til helvete.

Gjest For jeg sier nemlig det jeg!
Skrevet

Etter å ha lest innlegget har jeg funnet ut to alternativer. Enten så skriver du slik BARE for å fremprovosere en diskusjon eller så er du rett og slett ikke god! Det er jo litt rart å lese at du får folk så hissige innpå her da. Jeg gidder i alle fall ikke la meg provosere. Du kan mene hva du vil om David og alle andre her i verden og så vil jeg bare si til slutt at kanskje du burde være opptatt av litt alvorligere saker.

Gjest For jeg sier nemlig det jeg
Skrevet

Du baserer dette på hans stemme som du av en eller annen merkelig grunn liker, men en stemme betyr fint lite så lenge det ikke er opera fyren driver med.

Og selv om stemmen hans hadde vært god så hadde det ikke vært mulig å gjøre det han til nå har laget godt. Altså finnes det overhodet ikke håp for fyren.

Sånn er det! :)

Det er jo omtrent som ordtaket. 20000000000 fluer kan ikke ta feil, spis møkk....

Det er jo en grunn til at han ligger øverst på VGlista. Selv om jeg ikke har kjøpt CDen (ennå)..

Skrevet

Har ikke hørt låta. Men i konkurransen sang han surt.

(Fint å se deg her, forresten! :)

Skrevet

Etter å ha lest innlegget har jeg funnet ut to alternativer. Enten så skriver du slik BARE for å fremprovosere en diskusjon eller så er du rett og slett ikke god! Det er jo litt rart å lese at du får folk så hissige innpå her da. Jeg gidder i alle fall ikke la meg provosere. Du kan mene hva du vil om David og alle andre her i verden og så vil jeg bare si til slutt at kanskje du burde være opptatt av litt alvorligere saker.

Jeg prøver ikke å provosere, så slutningen din om at jeg ikke er helt god i hue er nok mer nærliggende.

Noen forslag til seriøse debatter jeg bør ta?

Gjest For det sier nå jeg!
Skrevet

Jeg prøver ikke å provosere, så slutningen din om at jeg ikke er helt god i hue er nok mer nærliggende.

Noen forslag til seriøse debatter jeg bør ta?

Hakke peiling. Kanskje hvorfor gamlingene sier at "dere unge respekterer ikke oss eldre"..jeg mener nemlig at det er like mye omvendt. Jeg var f.eks. langt foran i en rundkjøring og så kom han peisende etter og tok innpå bare for å vise at jeg hadde vikeplikt fra venstre....ikke greit. Og så stjeler dem som ravner i butikken....Neida. jeg vet ikke hva man skal være opptatt av. Like sykt alt synes jeg.

Gjest lis@bet
Skrevet

Tror du målgruppa bryr seg noe spesielt om det?

Fyren har utseende, fjortisene faller som fluer. Cash i kassa.

Gjest ikke sign
Skrevet

Nei, det var jeg som skrev det innlegget. Webbis kan helt sikkert bekrefte det, dog er jeg redd innlegget isåfall blir slettet da enkelte ikke vil se overdrivelsen og tolke det bokstavelig.

Selv om jeg personlig synes det bør være rom til å diskutere innavlstendenser her.

Men får man frysninger av språket mitt så er det jo bare å se til helvete å slutte og lese innleggene mine.

Jeg ser tross alt ingen grunn til å avstå fra å kalle en spade for en spade, og føler jeg for å bli ufin mot noen svært lite banebrytende kommentarer så blir jeg nettopp det.

Og ja: Jeg banner. Kanskje jeg kommer til helvete.

Det du skrev her, samt svar til laguana tror jeg ikke er den riktige SDD. Han har bedre rettskriving og bedre språk. Nemlig!

Skrevet

Det du skrev her, samt svar til laguana tror jeg ikke er den riktige SDD. Han har bedre rettskriving og bedre språk. Nemlig!

Jeg er meg, og siden det ikke er mulig å redigere innlegg på dol etter at jeg har trykket på send, så blir det også noen skrivefeil.

Det er en stygg uvane det der med å drite i å lese over innleggene sine før man sender dem.

Men jeg er SDD. Spør om Webbis kan bekrefte eller avkrefte. Han/hun kan det.

Kizza1365380506
Skrevet

Sjarmerende? *yuck* Syns han er en oppblåst guttebass jeg :(

Kanskje kommer det av at vi hadde han på skolen vår når han gikk på videregående, og da sjarmerte han meg i alle fall. Og jeg var ikke aleine. Han var en herlig fyr, alltid smilende og full av spillopper.

Gjest meg igjen
Skrevet

Jeg er meg, og siden det ikke er mulig å redigere innlegg på dol etter at jeg har trykket på send, så blir det også noen skrivefeil.

Det er en stygg uvane det der med å drite i å lese over innleggene sine før man sender dem.

Men jeg er SDD. Spør om Webbis kan bekrefte eller avkrefte. Han/hun kan det.

Synes ikke setningene er helt "SierDuDet", ser du..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...