Gå til innhold

FU: CD'er du ikke klarer deg uten ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel knapt noen jeg ikke klarer meg uten.

Men de som betyr mye for meg er nok diverse CDer av Nick Cave, The Wall som jeg ser ta du også nevner, en haug med Dylan CDer for ikke å snakke om The London Years med Stones (3 CDer med deres beste musikk), for ikke å snakke om noen av Bowies eldre materiale.

Hvilken musikk som betyr mest for meg varierer for øvrig veldig.

Det er vel knapt noen jeg ikke klarer meg uten.

Men de som betyr mye for meg er nok diverse CDer av Nick Cave, The Wall som jeg ser ta du også nevner, en haug med Dylan CDer for ikke å snakke om The London Years med Stones (3 CDer med deres beste musikk), for ikke å snakke om noen av Bowies eldre materiale.

Hvilken musikk som betyr mest for meg varierer for øvrig veldig.

Jeg sover jo om natta! Så dette er for seint, men: Alt av Tom Waits, særlig "Raindogs", "Frank's Wild Years" og "Swordfish Trombones". En del Van Morrison. Gamle femti-og seksttallsskiver. Enda eldre også, standardlåter sunget på standardmåten fra førtitallet.

Gjest the doors

Jeg sover jo om natta! Så dette er for seint, men: Alt av Tom Waits, særlig "Raindogs", "Frank's Wild Years" og "Swordfish Trombones". En del Van Morrison. Gamle femti-og seksttallsskiver. Enda eldre også, standardlåter sunget på standardmåten fra førtitallet.

Jeg har mange cd'en, men får ikke tid til å høre på dem.. Liker godt Doors! Jeg liker så veldig mye forskjellig. Techno/trance når jeg gjør husarbeid f.eks. Samt Rolling Stones, Ephemera, Neil Young, Audioslave, Blur, Yes, Linkin Park.... Mye gammelt også. Blues.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...