Gå til innhold

Hva kan være grunnen til..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kanskje brillene hans ble ødelagt, og så er han nødt å bruke svømmebrillene sine isteden... går nemlig an å skaffe seg svømmebriller med styrke, ganske dyrt, men likeve... hvis han ser bedre med de så er det jo bedre enn å gå uten briller...

bukser oppi slagsstøvler er jo helt naturlig da, så slipper man få søle på buksene man skal gå med resten av dagen, hvis man bytter til sko innendørs eksempel på jobb...

Gjest noe annet

Følsom for all lys? Aner ikke... Hørtes merkelig ut! Atr voksen går med gummistøvlet med buksa oppi er jo ikke så unormalt da.. i hvert fall ikke for skautroll!

Hør med en frisør om hvilken frisyre som kan passe deg.. Jeg ble lei permanent siden det vokser så fort ut igjen, og da ser det så teit ut..

Annonse

Brillene aner jeg ikke, men gummistøvler med buksene utenfor er jo fullstendig meningsløst. Har man først på gummistøvler er det jo for ikke å bli våt og om man har buksene utenfor er jo hele hensikten borte. Så på det punktet mener jeg den omtalte personen er mer "normal" enn deg. ;-)

Gjest brilleslange?

Brillene aner jeg ikke, men gummistøvler med buksene utenfor er jo fullstendig meningsløst. Har man først på gummistøvler er det jo for ikke å bli våt og om man har buksene utenfor er jo hele hensikten borte. Så på det punktet mener jeg den omtalte personen er mer "normal" enn deg. ;-)

Jeg syns også det er fornuftig å ha buksene nedi støvlene. Men det er liksom ikke tvingende nødvendig når det er helt tørt ute og man er inne på et offentlig kontor. :D

Allergi? Da holder de pollen ute...

Det helt opplagte: hun føler seg trygg sånn. Hvorfor skulle hun ellers ha det?

Det ligger jo under alt dere sier at dere synes hun høres gærn ut, og det syns jeg også, det. Men jeg satser på det med tryggheten. Det gir mening. Det er ikke alle man kan se utenpå hvor gærne de er. Mange her på DOL, f.eks...

Det ligger jo under alt dere sier at dere synes hun høres gærn ut, og det syns jeg også, det. Men jeg satser på det med tryggheten. Det gir mening. Det er ikke alle man kan se utenpå hvor gærne de er. Mange her på DOL, f.eks...

Jo, men så er det akkurat at det folk søker trygghet i kan være så mangt. Noen ganger faller det bare helt utenfor normalen.

Jeg kunne kanskje trodd at denne dama er selvsikker og vil ha det gøy med å sjokkere litt.

Jeg syns også det er fornuftig å ha buksene nedi støvlene. Men det er liksom ikke tvingende nødvendig når det er helt tørt ute og man er inne på et offentlig kontor. :D

Pleier du ta av deg på beina på offentlige kontorer? *ler*

Et menneske som bor langt fra sentrum f.eks kan ofte ha pissende regn når h?n drar hjemmefra, for så å oppdage at det er helt tørt der h?n kommer seinere på dagen. Og ikke alle som gidder dra med seg hele garderoben for en bytur. ;-)

Annonse

Gjest brilleslange?

Tror dette er en dame som ikke bryr seg så veldig om fasaden og som er trygg på seg selv og kanskje er litt sprø. (Sprø i betydningen ikke-sinnslidende)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...