Gå til innhold

Stein tullete kongehus!

Gjest Er de gale hele gjengen?

Anbefalte innlegg

Gjest Er de gale hele gjengen?

Nå synes jeg det begynner å bli helt tragiskkomisk med dette kongehuset, de oppfører seg som en gjeng med galinger der det er ingen grenser.Dette trenger vi ikke, vi burde være forskånet fra å ha et slikt kongehus.

Jeg leser at Mette Marit har spillt inn hjemmesexvideo og hatt lesbesex osvosv.Og Ari Behn skriver rå homosexbok med så grove detaljer at selv se og hør må sensurere.Ari selv vil ikke si om ting han skriver er selvopplevd...De sløser og fester utagerende hele gjengen, og krangler med familie i øst og vest.Nei nå er det sannelig nok!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123166-stein-tullete-kongehus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest soldier

Gi deg nå.... det foregår ikke, og har heller aldri foregått, noen utagerende festing i Kongehuset, det var kun MM's tidligere liv, lenge før hun var kongelig, som fikk den betegnelsen.

Du får plukke fram noen mer troverdige argumenter mot Kongehuset. Dessuten er ikke Ari og Märtha L noen del av Kongehuset, de er derimot en del av KONGEFAMILIEN, og det er faktisk noe helt annet.

Gjest gærninger

Gi deg nå.... det foregår ikke, og har heller aldri foregått, noen utagerende festing i Kongehuset, det var kun MM's tidligere liv, lenge før hun var kongelig, som fikk den betegnelsen.

Du får plukke fram noen mer troverdige argumenter mot Kongehuset. Dessuten er ikke Ari og Märtha L noen del av Kongehuset, de er derimot en del av KONGEFAMILIEN, og det er faktisk noe helt annet.

Eh....lenge før?Nei det er ikke lenge siden hun og Ari drev på som verst, og vileser i media om kongefamiliens utagerende festing og pengebruk enda.Dette kan ikke bortforklares av deg,hvem enn du er...

Märtha Louise er Harald og Sonjas datter, og krever fremdeles prinsessetittelen, derfor er hun på en måte en del av hele pakka.

Og MetteMopps bror og far blir også dratt inn i det hele, med sine krangler,tragedier og voldelige raseriutbrudd osvosv.

Hvem sa at genene ikke betydde noe?Jeg tror at dette blir bare værre og værre i framtida desverre.

Annonse

Gjest soldier

Eh....lenge før?Nei det er ikke lenge siden hun og Ari drev på som verst, og vileser i media om kongefamiliens utagerende festing og pengebruk enda.Dette kan ikke bortforklares av deg,hvem enn du er...

Märtha Louise er Harald og Sonjas datter, og krever fremdeles prinsessetittelen, derfor er hun på en måte en del av hele pakka.

Og MetteMopps bror og far blir også dratt inn i det hele, med sine krangler,tragedier og voldelige raseriutbrudd osvosv.

Hvem sa at genene ikke betydde noe?Jeg tror at dette blir bare værre og værre i framtida desverre.

At du gidder å føre en kamp mot monarkiet med så flåsete argumenter...?

Ikke nok med det, men Märtha og Ari kjøper seg en multimillionkåk for lånte penger i følge det alltid etterrettlige Se og Hør, til tross for at Märtha har spart hele 27 mill av apanasjen fra det norske folk, og så drar de til New York i februar og blir borte i et par år. Hva faen skal de med den villaen, da? Ble det for trangt på Slottet, når de kommer hjem på ferie?

Jeg gir meg ende over, altså!!

Gjest Ari-igla

At du gidder å føre en kamp mot monarkiet med så flåsete argumenter...?

Ja, du synes vel det.........du!

Men jeg er faktisk ikke den som reagerer på så mangt, men dette går over all støvelskaft.Og mangemange er enige med meg.

Jeg fører ingen kamp, men jeg vil puste lettet ut den dagen monarkiet blir avviklet.

La oss bli ferdige med denne skiten en gang for alle.

Da kan alle leve i fred og fordragelighet,og flertallet av folket bli fornøyd.

Gjest Gjeldsslave lixom!

Ikke nok med det, men Märtha og Ari kjøper seg en multimillionkåk for lånte penger i følge det alltid etterrettlige Se og Hør, til tross for at Märtha har spart hele 27 mill av apanasjen fra det norske folk, og så drar de til New York i februar og blir borte i et par år. Hva faen skal de med den villaen, da? Ble det for trangt på Slottet, når de kommer hjem på ferie?

Jeg gir meg ende over, altså!!

De skal vel over there og prøve ut litt stimulerende stoffer i fred og ro kansje?...;D

Selv ikke vi folkelige er SÅ folkelig.

Vi lever i en tid der kongehusets medlemmer nærmest plukkes opp fra rennesteinen og gata!

Så sinnssykt smålige dere er.

Jeg er glad jeg ikke bor i blokk med dere (som royalist har jeg dessuten enebolig,,,)

Hva menes med gener her? Kong Haakons? Dronning Victoria? Kjøpmann Haraldsen i Storgaten i Oslo?

Gjest hipphipphorrahorra!

Jeg er glad jeg ikke bor i blokk med dere (som royalist har jeg dessuten enebolig,,,)

Hva menes med gener her? Kong Haakons? Dronning Victoria? Kjøpmann Haraldsen i Storgaten i Oslo?

Sikker Mette M´s gener ja, som du skjønte.Mye rart i den slekta ser det ut til.

Annonse

Det går jo ikke an å være "rojalist"!!!?? Hvordan i all verden kan et menneske med intelligens nok til å åpne en dør, betegne seg selv som noe slikt noe?

Det går jo ikke an å være "rojalist"!!!?? Hvordan i all verden kan et menneske med intelligens nok til å åpne en dør, betegne seg selv som noe slikt noe?

Bra vi har sluppet inn så mange pakistanere i dette landet,og da spessielt hovedstaden.

Da kan pakistanerne med god samvittighet stå og rope "hora hora" når det vinkes fra slottsballkongen*sssss*

Nå er de sikkert så mange at de overdøver oss andre.Men hva så?

Eh...Tror du på alt du leser, eller?

Lite P.S: Jeg kan både åpne ei dør og være ironisk. Forøvrig er jeg gammel kommunist, OG bor i enebolig. Men det smålumre sladrete pisspreiket som befinner seg nedove ri tråden her, er uvant for meg.

I ville som jeg bor.

Gjest soldier

De skal vel over there og prøve ut litt stimulerende stoffer i fred og ro kansje?...;D

Hvorfor bytter du nick i hvert innlegg?

Sånne som deg, skaper bare enda flere tilhengere av monarkiet. Folk vil ikke bli identifisert med, eller bli meningsfelle, med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...