Gå til innhold

angående stein tullete kongehus

Anbefalte innlegg

Gjest Hørt sånt!

Leser i nettavisen at Märtha er kraftig fornermet og krever beklagelse fra se&hør(via slottets ansatte!!!!!).Stakkar, hun tåler ikke å bli kalt gjeldsslave hun altså, tenk noe så fælt og fornermende duh!

Jeg mener å vite at hun og det utagerende kongehuset har andre og alvorligere ting å bekymre seg for.

Samtidig som de benytter slottet til å kreve en beklagelse, så krever de å bli sett på/oppfattet som en ikke-del av kongehuset.Men hva i huleste da?hvordan kan de da benytte slottet og deres ansatte til å kreve en beklagelse?

Når det er til sin egen fordel osv...da er det tydeligvis greit.Men da må de forvente å bli sett på som en del av hele pakken også

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123177-ang%C3%A5ende-stein-tullete-kongehus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du... Da jeg hørte at de hadde tatt opp lån ( noe som vissnok ikke var sant..) Så tenkte jeg "så flott" de er som oss andre nyetablerere! :-)

De ville ikke ha barnepike til Maud A. De ville greie mest mulig selv, nå kjøpte de hus og tok opp lån.

MEN, så blir Märtha og Ari fornærmet for denne "grove feilen" De hadde vissnok IKKE lånt penger.

Der forsvant all min respekt for de kongelige.

Blir rett og slett kvalm.

Hva i faen er så nedverdigende med det? At de er lik oss andre.??

Märtha er nr to i arverekkefølgen til den norske tronen. Dermed er hun så absolutt en del av det norske kongehus. Enten vi liker det eller ei.

Jeg synes forresten at vi i Norge er heldige med kongehuset vårt. Intelligente mennesker og flotte gallionsfigurer vi virkelig trenger :-)

Vet du... Da jeg hørte at de hadde tatt opp lån ( noe som vissnok ikke var sant..) Så tenkte jeg "så flott" de er som oss andre nyetablerere! :-)

De ville ikke ha barnepike til Maud A. De ville greie mest mulig selv, nå kjøpte de hus og tok opp lån.

MEN, så blir Märtha og Ari fornærmet for denne "grove feilen" De hadde vissnok IKKE lånt penger.

Ja vet du,det samme tenkte jeg også.

Hva er så nedverdigende med å bli kalt gjeldsslave?Uansett,så er det akkurat det Ari hadde vært om han ikke hadde møtt Märtha, en vanlig gjeldsslave.

Men hva er galt med det?

Deres oppførsel er det samme som å si at de ser ned på vanlige mennesker,så kvalmt!

Gjest Little Madam

Märtha er nr to i arverekkefølgen til den norske tronen. Dermed er hun så absolutt en del av det norske kongehus. Enten vi liker det eller ei.

Jeg synes forresten at vi i Norge er heldige med kongehuset vårt. Intelligente mennesker og flotte gallionsfigurer vi virkelig trenger :-)

Mette-Marit....?

du, her inne..??

;-)

Gjest Mette Marit snart orntli dronning*kniz*

Mette-Marit....?

du, her inne..??

;-)

Du avslørte meg*kniiiz*Det er så gøy å leke dronningleken,jeg drømte om dette som barn og nå skal drømmen/leken bli sann,,,,,eller noe sånt,,,,(hvordan formulerer jeg meg?*banker i hodet*)*kniiiiiiz*

Annonse

Jeg ville ikke likt å bli omtalt og skrevet om som gjeldsslave, selvom jeg har gjeld. Det er helt unødvendig å skrive noe sånn tull om dem uten å ha noe bak. Å være gjeldsslave betyr at man ikke råder med lånene sine, ikke betaler til riktig tid osv. Lån har mange av oss, men få er gjeldsslaver og takk for det.

Grunnen til at de reagerer er vel ikke for at de er for fine til å fremstå med gjeld. Men grunnen er at det er skrevet noe som ikke er sant. Og det synes jeg da de må få lov til å reagere på.

Var det ikke sant at hun var gjeldsslave? men sant at hun hadde mange millioner i lån...er hun ikke en gjeldsslave da med sine mange millioner i lån?Herregud, noe så prippent!

Var det ikke sant at hun var gjeldsslave? men sant at hun hadde mange millioner i lån...er hun ikke en gjeldsslave da med sine mange millioner i lån?Herregud, noe så prippent!

Poenget er at hun ikke har lån, men at Se og Hør har skrevet at hun har det.

Det er uriktig, go det reagerer hun på.

Det ville jeg også gjort, om VG plutselig slår opp at jeg har 6 milioner i gjeld.

Håper det var ironisk!!

Gjest uenigse

Grunnen til at de reagerer er vel ikke for at de er for fine til å fremstå med gjeld. Men grunnen er at det er skrevet noe som ikke er sant. Og det synes jeg da de må få lov til å reagere på.

Men alikevel da, så utrolig megaprippent*oppgitt*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...