Gå til innhold

er det noen som vet om eple eddik?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Raffine

Jeg drikker eplecidereddik. Prøver å få i meg et glass før hvert måltid. Hvis det er skadelig med mer enn en teskje, burde jeg være full av skader.. Jeg drikker 1 del eddik til 8 deler vann (ca. 3 dl tilsammen) 3 ganger om dagen. Det blir mange teskjeer det...

Jeg drikker eplecidereddik. Prøver å få i meg et glass før hvert måltid. Hvis det er skadelig med mer enn en teskje, burde jeg være full av skader.. Jeg drikker 1 del eddik til 8 deler vann (ca. 3 dl tilsammen) 3 ganger om dagen. Det blir mange teskjeer det...

Syns du det virker slankende? Holder du deg lengre mett enn om du ikke tar det?

Kan ikke si jeg syns det er noen forfriskende drink :P

Om en ikke liker eplecidereddik kan en spise sylteagurk o.l. for å få samme virkninga.

Gjest Raffine

Syns du det virker slankende? Holder du deg lengre mett enn om du ikke tar det?

Kan ikke si jeg syns det er noen forfriskende drink :P

Om en ikke liker eplecidereddik kan en spise sylteagurk o.l. for å få samme virkninga.

Sylteagurk? Det visste jeg ikke.

I fjor gikk jeg ned 6 kg med eplecidereddik, trening og CLA. Hva som var utslagsgivende vet jeg ikke, men eplecidereddik er uansett sunt på andre områder om det ikke gir slankende virkning.

Det jeg tror eddiken kan ha hjulpet meg med er mindre godtelyst, og jeg trenger ikke fullt så mye mat for å bli mett.

Til slutt: eddiken er et helsike å svelge ned de første gangene, men det er en vanesak. Blir det helt umulig, finnes det jo kapsler. Og nå sylteagurk.. :)

Hilsen meg som har 7 kg å ta av, men vekta står for øyeblikket ubegripelig stille.. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...