Gå til innhold

Wordproblemer - tegn som ikke skal være der

Anbefalte innlegg

Driver og lager et dokument med diverse tabeller og lignende. Jeg har tydeligvis kommet borti en knapp og valgt noe jeg ikke ønsker.

Det er masse "ovendte p'er" i dokumentet og prikker der det vanligvis er mellomrom. Også piler som viser linjeskift. Hvordan får jeg tilbake til vanlig visning.

Tusen røda rosor til den som løser dette data-mysteriet!

Fortsetter under...

Gjest duogduogdu

Du har vel mest sannsynlig trykket på en av knappene på knapperaden som viser tabulatorer og mellomrom mellom ordene. Disse vil ikke vise på dokumentet men du må trykke de av igjen selv.Se øverst oppe om det ikke er en slik knapp som er aktiv..

Med håp om tusan rosor fra en dame, så svarer jeg gjerne på dette ;)

Har ikke word på denne pc'en, men mener å kjenne igjen funksjonen du snakker om. Er der en liknende P på formateringslinja?

Mulig det blir røda rosor på deg i kveld, ja ;)

Jeg finner ikke den "omvendte p'en", men det er et valg som heter 'Format' og så kan 'paragraph' velges. Så kan en velge mellom 'Indents and spacing' eller 'Line and page breaks'. Tror det er den siste som er problemet. Alle vinduene er krysset i med lysegrått kryss og jeg skjønner ikke hvordan de kryssene kan oppheves.

Du har vel mest sannsynlig trykket på en av knappene på knapperaden som viser tabulatorer og mellomrom mellom ordene. Disse vil ikke vise på dokumentet men du må trykke de av igjen selv.Se øverst oppe om det ikke er en slik knapp som er aktiv..

Ser ingen slik knapp, jeg. Må si jeg begynner å føle meg litt klønete og dum. :rødme:

Annonse

Gjest duogduogdu

Ser ingen slik knapp, jeg. Må si jeg begynner å føle meg litt klønete og dum. :rødme:

Neida. Kanskje du må gå inn på view og velge noe derfra...vent skal sjekke...

Hvis du går opp der som det viser fet skrift knapp m.v. så har du sikkert en knapp som viser noen >> piler, der kan du holde knappene nede og så ser du om du får valgt den omvendte p'en derfra.....venter på svar....

Neida. Kanskje du må gå inn på view og velge noe derfra...vent skal sjekke...

Hvis du går opp der som det viser fet skrift knapp m.v. så har du sikkert en knapp som viser noen >> piler, der kan du holde knappene nede og så ser du om du får valgt den omvendte p'en derfra.....venter på svar....

Tioooo tusan røde rosor.. skjenkar jag deg.. hehe .D nå funka det!

Takk for hjelpa alle sammen!

Hvis du går inn på Vis - Verktøylinjer og setter hake ved Standard der får du fram den verktøylinja som inneholder den bakvendte P'en.

Takk for hjelpa! Nå fikk jeg det til! :)

@))->->-

Roser er røde, fioler er blå, druer er søte og du like så!

Med håp om tusan rosor fra en dame, så svarer jeg gjerne på dette ;)

Har ikke word på denne pc'en, men mener å kjenne igjen funksjonen du snakker om. Er der en liknende P på formateringslinja?

Tio tusen røda @))->->- r til damedamen! Nå funker det!!

Hilsen en blid

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...