Gå til innhold

Kan man bytte ut skjerm på bærbar PC?

Anbefalte innlegg

Gjest jojomensann
Skrevet

Full krise i heimen. Skjermen på vår Amilo bærbare pc (fra Fujitsu Siemens) er blitt ødelagt. Kan slike skjermer byttes, eller må hele maskina kasseres?

Gjest papirtiger
Skrevet

Den kan jo kobles til en annen skjerm. Så fungerer den som en harddisk.

Gjest jojomensann
Skrevet

Den kan jo kobles til en annen skjerm. Så fungerer den som en harddisk.

Joda, jeg vet det. Det jeg gjør akkurat nå faktisk. Men den andre skjermen blir litt tungt å ta med under armen når jeg skal ut liksom...;)

Gjest papirtiger
Skrevet

Joda, jeg vet det. Det jeg gjør akkurat nå faktisk. Men den andre skjermen blir litt tungt å ta med under armen når jeg skal ut liksom...;)

Jeg tror ingen bytter skjerm på bærbare pc'er.

Skrevet

Ja, hvis du leverer den til reparasjon, så kan du få byttet skjerm. Men spør pris først da slike reparasjoner ofte er temmelig dyre.

Skrevet

Du kan, men det er antagelig nesten like dyrt som en ny PC.

Gjest jojomensann
Skrevet

Regnet egentlig med at det ville bli en dyr affære i tilfelle det var mulig ja. *sukk*

Ganske bittert siden maskina er helt ny. *hulk*

Skrevet

du må iallfall sjekke... kanskje går den på enellerannen forsikring også? enten fra butikken eller reiseforsikring eller ulykkesforsikring, pcforsikring, ettellerannet?

sjekk prisen før du gir opp iallfall. kanskje det er verdt det når pc'n er så ny!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...