Gå til innhold

Batteri til Ixus V

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sjøstjernen

Nå har jeg ikke helt samme kamera som deg (Ixus Z50) så jeg vet ikke om det er samme type batteri i kameraene.

Første gang batteriet mitt røk så dro jeg til fotobutikk for å kjøpe batteri til den. Da måtte jeg ut med ca 150 kr.

Neste gang da batteriet røk så såg jeg tilfeldigvis at rimi hadde samme typen som jeg hadde i kameraet mitt. Tok å kjøpe et slikt et siden det kostet kun 30 kr og skreiv mail til canon om det kunne brukest. De sa det ikke var noe problem i det hele tatt.

Det batteriet var et ganske kort 3V batteri . De har dem på de fleste plasser der de selger batteri.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123241-batteri-til-ixus-v/#findComment-746609
Del på andre sider

Nå har jeg ikke helt samme kamera som deg (Ixus Z50) så jeg vet ikke om det er samme type batteri i kameraene.

Første gang batteriet mitt røk så dro jeg til fotobutikk for å kjøpe batteri til den. Da måtte jeg ut med ca 150 kr.

Neste gang da batteriet røk så såg jeg tilfeldigvis at rimi hadde samme typen som jeg hadde i kameraet mitt. Tok å kjøpe et slikt et siden det kostet kun 30 kr og skreiv mail til canon om det kunne brukest. De sa det ikke var noe problem i det hele tatt.

Det batteriet var et ganske kort 3V batteri . De har dem på de fleste plasser der de selger batteri.

Trur vi har forskjellig batteri da ja,dette er et flatt ,oppladbart batteri.

Hat et annet speilreflekskamera som har den batteritypa du beskriver,2 batteri i en fotobutikk koster skjorta,mens samme batteriene på biltema koster en tredjedel av prisen..

Man takk for svaret:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123241-batteri-til-ixus-v/#findComment-746620
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...