Gå til innhold

Selge vg på døra på søndagene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tanteGerda

Hallo !

Min datter solgte VG på dørene før hun begynte på videregående, hun ble godt mottatt alle steder og tjente endel lommepenger på dette.

Dessuten var det mange hyggelige kunder, og det vanket litt ekstra, både snop og penger

Vi har ihvertfall en fyr på døra hver bidige søndag. Han hadde vel ikke giddi å holde på med det dersom han ikke tjente penger. Forresten kommer han irriterende tidlig.

Ja. her også - og je får ikke SOVE igjen når jeg først er vekket.....GRRRR

Annonse

Har du åpnet døra for oss?

Du sier vel fra at du vil at vi ikke skal komme neste gang eller at vi kan komme seinere? :)

Nei - har aldri åpnet, jeg igger jo i senga - med håret til værs, stålånde, gammal sloggi til oppunder arma - hår under arma - kviser på ryggen- etc. etc.

Så, nei - jeg trenger en times tid før jeg kan åpne.....*sukk*

Gjest strandhai

Hei!

Jeg var avisgutt for noen år tilbake, og husker ikke det med ås veldig stor glede akkurat. Jeg bor i et vanlig tettbebygd strøk, inhgen blokker. Å ha en rute med blokker er selvfølgelig en stor fordel, spesielt om vinteren. for det blir kaldt, det kan jeg love deg!

Jeg var 13-14 år da jeg gikk med VG, og det var helt greit den gangen. Nå har jeg endelig blitt 18, og da er det plutselig mange andre jobber man kan få. Men den gangen så var VG jobben helt åleit!:)

Men du blir ikke millionær av den jobben.

Vær ekstra høflig og grei mot kundene dine, foreslå at de legger ut en tier i postkassa kvelden før, så legger du bare igjen avisa. Dermed slipper de å bli vekt så tidlig(?) en søndag morgen. Sikkert endel fyllesjuke folk, bare sånn at du har litt forståelse for at det er en smule kjipt å bli vekt sånn på en søndag....

WOW, det blei langt...he heh he, du får skrike ut hvis du trenger fler råd!:) Håper jeg var tl hjelp!

Gjest strandhai

Vi har ihvertfall en fyr på døra hver bidige søndag. Han hadde vel ikke giddi å holde på med det dersom han ikke tjente penger. Forresten kommer han irriterende tidlig.

Sjekk svaret mitt over her...hvis du vil ha avis, men ikke vil bli vekt så tidlig, så bare legg en tier i postkassa kvelden før, så kan du bare hente avisa når du selv føler for det!:)

Annonse

Hei!

Jeg var avisgutt for noen år tilbake, og husker ikke det med ås veldig stor glede akkurat. Jeg bor i et vanlig tettbebygd strøk, inhgen blokker. Å ha en rute med blokker er selvfølgelig en stor fordel, spesielt om vinteren. for det blir kaldt, det kan jeg love deg!

Jeg var 13-14 år da jeg gikk med VG, og det var helt greit den gangen. Nå har jeg endelig blitt 18, og da er det plutselig mange andre jobber man kan få. Men den gangen så var VG jobben helt åleit!:)

Men du blir ikke millionær av den jobben.

Vær ekstra høflig og grei mot kundene dine, foreslå at de legger ut en tier i postkassa kvelden før, så legger du bare igjen avisa. Dermed slipper de å bli vekt så tidlig(?) en søndag morgen. Sikkert endel fyllesjuke folk, bare sånn at du har litt forståelse for at det er en smule kjipt å bli vekt sånn på en søndag....

WOW, det blei langt...he heh he, du får skrike ut hvis du trenger fler råd!:) Håper jeg var tl hjelp!

man blir ikke nødvendigvis vekket - man ligger i sengen enda og ser tv, leser bok, prater etc. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...