Gå til innhold

Trenger tips til jentejulebord :-)

Anbefalte innlegg

Gjest julebord

Hei, jeg skal arrangere et venninnejulebord i november, vi er a 12-15 jenter i alderen 25-30 år.

Har lyst til å kunne få brukt den fineste kjolen som henger i skapet, og trenger da litt tips om hvor vi kan gå ut, og hva vi kan gjøre,

Altså tips om en flott restuarant i Oslo og hvor vi kan gå ut etterpå hvor det er litt glamorøs stil....

Eller tips/ideer om noe helt annet ??

Takknemlog for svar :-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123267-trenger-tips-til-jentejulebord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest been there

Da tar dere julebordet på Wallmans-Salonger !!!!!!!

Der har dere mat, underholdning og nattklubb i ett, og kan bare koooooose dere og nyyyyte showet !!!!

MEN du må bestille IDAG, for nå er julebordene snart bortbestilt.

Fint sted, men så veldig gamorøst er det vel ikke!!

Gjest wallmans-salonger

Fint sted, men så veldig gamorøst er det vel ikke!!

Nei det er det ikke, men om venninnene har på seg de fine julekjolene sine så blir de jo ikke kastet ut fordet :o)

Og så får de jo en opplevelse "for livet" ..... jeg anbefaler iallefall stedet på det sterkeste

Gjest been there

Nei det er det ikke, men om venninnene har på seg de fine julekjolene sine så blir de jo ikke kastet ut fordet :o)

Og så får de jo en opplevelse "for livet" ..... jeg anbefaler iallefall stedet på det sterkeste

Helt enig.. Sevitørene er fantastiske.. Var der både i fjor og i forfjor,. og håper å få tatt en tur i år også!!

ANBEFALES

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...