Gå til innhold

Spørsmål om innekatt/ Hellig Birma

Anbefalte innlegg

Hei!

Samboeren min og jeg har utrolig lyst på en Hellig Birma. Disse kattene vet vi passer veldig godt som innekatt, vi kjenner flere som har denne katterasen. Men vi lurer på om leiligheten vår på 55 kvm kanskje er i minste laget for en katt som er inne hele tiden. Tror dere dette vil bli for lite? Vi vil jo ikke bare ha katt for vår egen del, det er viktig at katten skal trives hos oss også... så hvis den ikke vil det, vil vi heller vente med katt et par år til vi får oss et større sted å bo. Hva tror dere?

Jeg bli takknemlig for innspill! :)

Fortsetter under...

..misforsto helt jeg, leste litt fort og oppfattet at dere ville ha informasjon om rasen. Jaja. :-)

Når det er sagt så er jeg enig med Prozak.

Takk for svar! :) Ble egentlig litt letta nå. Så da spørs det om det ikke blir katt om ikke så lenge! :)

En leilighet på 55 kvm er ikke noe problem. Du kan til og med ha minst en katt til på den plassen - det er ikke slik at to trenger dobbelt så mye plass som en :-)

".................."

Takk for svar! :) Vi har drømt om katt veldig lenge, så det spørs om vi ikke skaffer oss en nå snart. Jeg gleder meg allerede! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...