Gå til innhold

Ingen krefter og utmattet.

Anbefalte innlegg

Gjest utmattet 69 modell

Armene føles som bly, jeg føler meg utmattet, som om jeg har influensa og driver med maraton samtidig. Alt er et ork, selv om jeg gjerne vil klare det.Når jeg har stått påå med ungene og fått dem på skolen da er jeg så slliten at jeg må legge meg ned.Så må jeg porsjonere ut kreftene mine utover dagen.Nå går jeg på skole 2 dager i uken.Disse to dagene eksisterer jeg bare....

Nå skal jeg ut i praksis, det vil si jobbe 3 dager i uken...Og jeg som er sliten bare jeg har hengt opp klær på snora.

Legen sier at det ikke er noe som feiler meg.At jeg er frisk ifølge alle blodprøver.

Jeg er bare så sliten....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123323-ingen-krefter-og-utmattet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Skulle tro det var jeg selv som hadde skrevet det. Har det på helt samme måte. Jeg går og tar akupunktur for dette, og jeg vet det hjelper selv om det denne gangen er litt tidlig å si det.

Jeg har vært gjennom dette før, og da hjalp akupunktur. Jeg må vel innrømme at jeg også er litt deprimert, men jeg vet ikke om jeg er det fordi jeg er så sliten eller om jeg er så sliten fordi jeg er deprimert.

Jeg bruker dagen til å slappe av nå, gjør kun det aller mest nødvendige. Prøver å gå en liten tur, men ender stadig opp med å snu etter bare noen 100 meter.

Lykke til-det blir bra. Vær tålmodig.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...