Gå til innhold

Hva står på ønskelista til jul i år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SoriaMoria

7

• Lillemus

5

• Gyda

2

• Iznowgood

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg ønsker meg syskrin! :-) Sånn gammeldags i tre, som man åpner på midten og drar ut til sidene.

Ellers ønsker jeg meg så lvedig en vase og en mugge fra Kosta Boda, i serien "Tonga". De er rålekre og passer sååå godt inn i det nye interiøret vårt!

http://www.swedishartglass.com/usa/shop/viewitem.asp?ID=61

*Klapper på syskrinet jeg fikk av ungenes farmor* Tralalala... :o)

Gjest nyseparert nå..

Jeg ønsker meg et roligere liv rent følelsesmessig, men det blir litt vanskelig å pakke inn kanskje? ;o)

Ellers ønsker jeg meg sikkert noe lurt til den nye leiligheten min tenker jeg. Og "Moulin Rouge" på dvd! Og dvd'ene "Hemmelighetene i B-By", "Randi og Ronnys restaurant" og "Pelle Parafins Bølgjband og automatspøkelsene". :o) Skikkelig nyttige ting! "Serum Serum!" kjøpte jeg i Olavshallen i går...

Tiril får babydukke og Lavrans får skøyter tror jeg. Eks-gubben vet jeg ikke, er det vanlig å kjøpe julegaver til eksene da? Vi skal feire julaften sammen så jeg må nok gi ham noe.

Feire jul i lag? Kan det virkelig gå?

Skjønner jo at det er pga Tiril og Lavrans,men hva med deg selv? Blir ikke det vanskelig? Vil du få ei trivelig jul?

Hva sier "flørten" hans om dette?

Jeg hadde aldri klart det samme(tror jeg...)

Men klart jeg gruer meg til neste jul..da er det jeg som er alene mens barna er hos far

Feire jul i lag? Kan det virkelig gå?

Skjønner jo at det er pga Tiril og Lavrans,men hva med deg selv? Blir ikke det vanskelig? Vil du få ei trivelig jul?

Hva sier "flørten" hans om dette?

Jeg hadde aldri klart det samme(tror jeg...)

Men klart jeg gruer meg til neste jul..da er det jeg som er alene mens barna er hos far

Jeg regner med de andre vil føle seg litt beklemt (altså min familie), men det får være deres problem - ungene står i sentrum.

Hva flørten hans angår så er ikke det noe problem. Hun og jeg har et kjempegodt og avklart forhold til hverandre og hun er ikke den som vil komme til å lage trøbbel, ikke jeg heller for den del. :o) Hun er ei knakende kjekk jente som jeg liker veldig godt og har et godt forhold til. Jeg har faktisk vært hjemme hos henne og drukket te og skravlet også og da snakket vi bl.a. om sånne ting så det vil ikke bli noe problem i forhold til henne. Jada, det sies at jeg er ei skrulle! :o)

Men den dagen det kommer nye partnere inn i bildet vil selvfølgelig julefeiringene bli annerledes.

Annonse

laguna1365380434

Jeg ønsker meg nye sko og smykker.

Kjæresten ønsker seg sikkert nye spill eller noe + nye boots.

Noe fancy kjøkkenutstyr hadde også vært fint. Og bøker og musikk..

Har ikke spurt så nøye hva folk ønsker seg enda..:o)

Ikke rart at enkelte av oss (les: meg) hater julegaveshopping. Se bare på denne tråden her - julegaveønskene... jeg leste nemlig gjennom for å se om det fantes noen ideer i kategorien "liten oppmerksomhet til venninne, nærmere 100 enn 200 kroner".

Det var jammen ikke mye å finne.

*like langt*

Ikke rart at enkelte av oss (les: meg) hater julegaveshopping. Se bare på denne tråden her - julegaveønskene... jeg leste nemlig gjennom for å se om det fantes noen ideer i kategorien "liten oppmerksomhet til venninne, nærmere 100 enn 200 kroner".

*like langt*

Har du lagt merke til de "finfine" sjokoladefondue-settene i butikkene, nå om dagen?

Hurra! NOT!

Det er så mye tåpelig, atte!

Fin liten gave; vinflaske (hvis hun liker vin), duftlys/pene levende lys. Finnes mye pent, og liker'a det ikke, så tenner'a bare på det - og borte er det!

En fin plante (bør ikke pakkes i Oktober!), CD, vet du hvaslags mascara/leppestift hun bruker?

*like langt*

Jeg ønsker meg Marimekkos blomstermønstrede musematte i rødt. 150 kroner.

Og DVD spiller, digitalt kamera, ny koffert og sentralstøvsuger. Men det var vel mer i klasse med de andre svarene.

*like langt*

en god vin er jo aldri å forakte :-)

Jeg ønsker meg Marimekkos blomstermønstrede musematte i rødt. 150 kroner.

Og DVD spiller, digitalt kamera, ny koffert og sentralstøvsuger. Men det var vel mer i klasse med de andre svarene.

Hvem sin musematte sa du? ;o)

Her tror jeg jeg ville ha måttet få beskjed om _hvor_ denne kan kjøpes, men så skulle det nok bli julegave ja. Man kan ikke overse et SÅ originalt julegaveønske!

Annonse

Har du lagt merke til de "finfine" sjokoladefondue-settene i butikkene, nå om dagen?

Hurra! NOT!

Det er så mye tåpelig, atte!

Fin liten gave; vinflaske (hvis hun liker vin), duftlys/pene levende lys. Finnes mye pent, og liker'a det ikke, så tenner'a bare på det - og borte er det!

En fin plante (bør ikke pakkes i Oktober!), CD, vet du hvaslags mascara/leppestift hun bruker?

Ja jeg lurer på om jeg så noe sånn "sjokoladefondue"-greier og rista på hue' for en måned siden....Fjasete!

ang vin: se lenger opp i tråden

ang lys: jeg elsker å gi på pene lys/ duftlys, og prøver å ikke gi dette HVER jul *hehe*

(Det har også noe med at mine venner ikk "vil" brenne opp pene lys, og da blir det mange lys som står der som pyntegjenstander etterhvert...)

Plante - god ide som jeg ofte har tenkt på, men aldri gjort. Ulempen er at den bør overrekkes samme dag/ dagen før. Dessuten har jeg alltid lurt på: "passer det seg" med planter i julegave?

Mascara - lebestift.... nei, jeg vet ikke merkene de bruker... men det kunne kanskje gå ann å tenke på å orientere seg om...

*vanskelig*

;o)

Jeg har ikke sett leiligheten hans på Aker Brygge. Men jeg har blitt bedt opp dit med Petter Sundt på nachspiel. Dessverre takket jeg nei takk. Venninna mi sier jeg ikke lukter penger.

Skulle gjerne ha hatt den da. Sikkert bra utsikt og kort vei til byen, dog litt langt fra Grünerløkka :o)

Jeg vet jo at du ikke lar deg innvitere noen steder;-)

Hvem sin musematte sa du? ;o)

Her tror jeg jeg ville ha måttet få beskjed om _hvor_ denne kan kjøpes, men så skulle det nok bli julegave ja. Man kan ikke overse et SÅ originalt julegaveønske!

Se her:

http://www.sonikas.com/marimekko2/marimekko_office.htm

Det fins optisk mus i samme mønster. Stilig, men dyr.

Se her:

http://www.sonikas.com/marimekko2/marimekko_office.htm

Det fins optisk mus i samme mønster. Stilig, men dyr.

Til å være såpass kostbar, synes jeg ærlig talt den så litt..."simpel" ut, jeg.

Mern smaken er som baken :o)

Jeg ønsker meg det samme hvert år, jeg! Ei sånn "kløhand" eller kløpinne om du vil.

Enkel og billig gave, likevel har ingen tatt meg på alvor til nå :-P

Ingen tok meg på alvor i det samme ønsket heller.

Jeg kjøpte min egen på Lanzarote tilslutt *hehe*

Sant nok :o)

Men spesielt orginalt er det ikke, kanskje? Men det er kanskje lov å være såpass uoriginal?

*håper*

trenger ikke være originalt i det hele tatt ! Vin er vin :-)

Hadde de solgt god rosévin i dette landet kunne jo du kjøpt det da....det er jo litt mer originalt enn hvit og rød...men jeg tror det de har på polet bare er skvip.

Du kan jo henge på et Flax-lodd for å øke spenninga om du vil... eller brenne en rolig jazz-cd som kan nytes sammen med vinen...eller en skikkelig vorspiel-cdm, alt ettersom hva som passer best :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...