Gå til innhold

Hvordan skal en finne seg en mann, hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest Fjomsen

Jeg er over 30 og har barn, nå har jeg gått nesten 4 år alene uten å finne meg en mann, hvor finner jeg ham. Jeg er sjelden på festog de festene jeg har vært på er nesten alle par eller mye eldre elelr yngre enn meg. Er det mest vanlig at en finner seg en mann/dame ved å gå ut på byen, eller at en treffer en på jobben? Er lei av å være alene og begynner å bli eldre og får litt nerver etter hvert om jeg ikke finner meg en mann "ler"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123348-hvordan-skal-en-finne-seg-en-mann-hvor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*humrer* Det var da også et spørsmål å stille under "hud og hår"-forumet :) Jeg får seksuelle assossialsjoner som sier "ta meg med hud og hår!"

Vel, jeg kan jo foreslå at du beveger deg ned til "åpent forum" og legger inn en kontaktannonnse der? *knegg*

Nei, unnskyld. Jeg tuller. Hvis du har råd til barnevakt så kan jo du begynne med noen aktiviteter hvor der også er menn: golfkurs, badminton, frivillig humanitært arbeid, språkkurs, datakurs, lesegruppe, møt opp til poesiaftener (eller liknende som du kan ha interesse av), osv. Lykke til med jakten på mann!

Men husk å styr unna de som har ring på fingeren :)

Gjest Fjomsen

*humrer* Det var da også et spørsmål å stille under "hud og hår"-forumet :) Jeg får seksuelle assossialsjoner som sier "ta meg med hud og hår!"

Vel, jeg kan jo foreslå at du beveger deg ned til "åpent forum" og legger inn en kontaktannonnse der? *knegg*

Nei, unnskyld. Jeg tuller. Hvis du har råd til barnevakt så kan jo du begynne med noen aktiviteter hvor der også er menn: golfkurs, badminton, frivillig humanitært arbeid, språkkurs, datakurs, lesegruppe, møt opp til poesiaftener (eller liknende som du kan ha interesse av), osv. Lykke til med jakten på mann!

Men husk å styr unna de som har ring på fingeren :)

Hei

Jeg visste ikke at jeg hadde lagt innlegget under hud og hår, hehe, det var meningen å plasser det under åpent forum..

Nei, gifte menn styrer jeg langt unna, jeg kan ikke fordra gifte menn som vil ha noe på si, det blir ihvertfall ikke med meg, men desverre fins det jo dem som sier de er singel og så snart de har fått damen i seng etter mye lureri om at de elsker en osv.. så forteller de at de er gift. Jeg må si jeg ikke liker utroskap noe særlig, men men jeg har jo heller ikke prøvd å være gift så jeg kan vel ikke uttale meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...