Gjest ozzyfan Skrevet 16. oktober 2003 Skrevet 16. oktober 2003 Kjøpte billett, men konserten ble avlyst(oktober)...tenkte at da går vi i november....feil!! han har avlyst hele europaturneen! Ingen konsert før til neste år...kjempetragisk syns jeg, hadde gledet meg sånn! 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 16. oktober 2003 Skrevet 16. oktober 2003 Så du beklagelsen hans i går? Tror kanskje det var på MTV.. "I feel like I keep letting you down! But I will come next year!" Eller noe sånt. :-) 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 16. oktober 2003 Skrevet 16. oktober 2003 Så du beklagelsen hans i går? Tror kanskje det var på MTV.. "I feel like I keep letting you down! But I will come next year!" Eller noe sånt. :-) nei, jeg så ikke det..synd! Han begynner jo og bli gammel, kona har kreft, umulige barn, osv. Håper derfor at det blir noe til neste år...Kan aldri tenke meg at han kommer senere! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 16. oktober 2003 Skrevet 16. oktober 2003 Uten at jeg akkurat er noe fan av fyren, så har jeg lest at han er syk. Men skal turnere til våren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.