Gå til innhold

Fu : Røyker du?

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Grip

6

• Dorthe

3

• MsSophie

3

• Iznowgood

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva røyker du da, Sophie? Rød Mix?

I nøden spiser osv... den har jeg faktisk presset inn og ned ved sjeldne anledninger.

Skrevet

Karva Blad.

Neste år blir rullingsen 150 kroner. Da vil noen hver av oss måtte gå over til byrøyk. Du også. Kan jeg anbefale rød-Prince?

Skrevet

Neste år blir rullingsen 150 kroner. Da vil noen hver av oss måtte gå over til byrøyk. Du også. Kan jeg anbefale rød-Prince?

Ferdigsydde er for fine fruer og står overhode ikke til mine nikotingule fingre. Løsningen blir vel heller å dyrke sitt eget gress!

Skrevet

Ferdigsydde er for fine fruer og står overhode ikke til mine nikotingule fingre. Løsningen blir vel heller å dyrke sitt eget gress!

Du får organisere flyvninger med Sterling til København for bunkring av røyk og drikke.

Jeg tror jeg tidligere har redegjort for lønnsomheten i slike turer. Det gir bra timelønn.

Dessuten er man faktisk en moderne Terje Vigen, og det skal man faktisk være litt stolt over.

Skrevet

Sluttet for 5-6 uker, ved hjelp av den blå boken Endelig røykfri tror jeg den heter. Går faktisk veeeldig greit, men i situasjoner med stress, sinne osv kjenner jeg suget.Skal klare dette. Har røykt over halve livet mitt....er ett par og 30 år

Skrevet

Bare av og til.

Røyker ikke mesteparten av dagen, avbrutt av en røyk en gang i mellom...sånn ca 10 ganger om dagen:-)

Skrevet

Nei,jeg røyker ikke.Jeg røykte kort periode i ungdommen(trodde det var tøfft,samt festrøyking!), men sluttet på dagen da jeg bestemte meg for å slutte.

Jeg har alltid hatt vilje av stål :-))) og det kommer godt med.

Gjest Arrige Behn
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Sikkert 30 om dagen. Og nesten alle jeg kjenner røyker også. Men heldigsvis røyker ingen av de store ungene mine.

"Men heldigsvis røyker ingen av de store ungene mine." Men småungene dine røyker altså? ;)

Skrevet

Det skal du gi fan i.

Det gjør jeg også ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...