Gå til innhold

Sitte hårmodell hos Nikita?

Anbefalte innlegg

Jeg har langt hår og skulle gjerne gjort noe med det (men ikke klippe det!!!) og plutselig slo det meg - kanskje jeg kan sitte hårmodell?! De ønsker jo modeller stadig vekk. Noen som vet om man kan sette forutsetninger for å sitte? Jeg nekter å klippe det noe særlig i lengden og _farging_ er heller ikke ønskelig, men strip, glans, minicolor, krøll og sånt hadde vært gøy.

Noen som har sittet modell?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123410-sitte-h%C3%A5rmodell-hos-nikita/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sittet. Mens andre kjenninger har, og fikk beskjed om at de ikke tok hensyn til deres ønsker....

Du kan jo bare sjekke?

Men er du så redd for håret ditt, som du gir inntrykk av, trro jeg ikke jeg hadde våget.

Lykke til

Jeg har ikke spart til langt hår i 3 år for å få det klippet av igjen nei. Må nok forsikre meg skikkelig om at barbermaskin og kortklipp ikke er aktuelt først ja.

Jeg gjorde det ofte tidligere, greit å spare penger. MEN akkurat Nikita-salongene ville jeg holdt meg langt unna. Har opplevd å få håret total-ødelagt TO ganger (feil farging, avfarging osv), og det er sikkert tilfeldig at begge ganger var nikita, men jeg går ikke inn i en av de salongene igjen, ikke for betaling.. Gå heller på H2, de har også lapp i vinduet nå om at de trenger modeller (ihvertfall den H2-salongen som ligger i den veita ved Ving osv, rett ved Nordre gate. Bakerveita tro..?) Der er de KNALLflinke!

Ang. fasong og farge -det hele skjer i samråd med deg, de gjør ikke noe helt vilt eller klipper av deg håret hvis du ikke vil, nei. Men ta imot råd, det er alltid smart! Særlig fra H2-folkene, de er veldig flinke.

Lykke til!

Har sittet modell både hos Nikita og en annen salong. Nikita holder jeg meg LANGT unna! Har bare dårlige erfaringer derfra både når det gjelder å sitte modell og betale full pris (som ikke er særlig billig) Har faktisk aldri hørt noen som har vært fornøyd med Nikita...

Annonse

En av forutsettningene for å sitte hårmodell er at de får farge og klippe slik de vil...(desverre)

Grunnen; de skal teste ut nye frisyrer og farger o.l

Bestiller du time hos en frisør og en lærling klipper deg, skal du bare betale halve prisen... OG læremesteren skal være tilstede!!!

Satt selv modell for en som tok fagbrev, frisyren var kul den, når hun laget den til, men jeg som ikke er frisør STREVDE SINNSYKT med å se noe lunde rektig ut, når jeg skulle ut av huset!!! *flirer*

Gjest god helg

Jeg har hatt langt, klippet det kort i går! Frisøren ville klippe det halvlangt, men jeg sa at jeg ville ha det helt kort.. Sist ville jeg ha det kort, men av en eller annen grunn ble det bare klippet litt. Samt jeg kom hjem med hårspray (som jeg aldri bruker...) og hårvoks (til langt hår) også... Altså; det ble kjempefint! Jeg synes du kan prøve å sitte modell. Blir du ikke fornøyd så gå til frisøren igjen..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...