Gå til innhold

Farlige asylsøkere fritt rundt i Oslo...

Anbefalte innlegg

Du skriver: "Holder hardt på tåregassen nåe jeg går ute, prikker noen meg på ryggen spruter jeg først og spør etterpå!"

Det tragikomiske i det du skriver er at du truer med å gjøre en ulovlig voldelig handling!

Kanskje vi skulle utvise deg også?

"Det tragikomiske i det du skriver er at du truer med å gjøre en ulovlig voldelig handling!"

Det tragikomiske er at du ikke ser at det nødvendigvis er den veien det utvikler seg om ikke myndighetene får problemstillingen rundt "import av kriminnelle innvandrere og asylsøkere" under bedre kontroll.

Det er jo det flere her har forsøkt å fortelle deg i laaaang tid......

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Goliath

15

• Grip

3

• Prozak

1

Mest aktive i denne tråden

Jeg har faktisk blitt rana og slått i bakken før, og når jeg går ute om kvelden så går ejg med tåregassen for beskyttelse. Jeg synes du er helt idiot når det gjelder sakern med asylsøkere og innvandrere. Se sannheten i øynene, vi mister kontroll...

Folk man vet er farlige bør ikke få gå fritt ute, særlig når de ikke har oppholdstillatelse engang!

Det gjelder isåfall ALLE som vi mener er "farlige", og ikke bare asylsøkere.

Poenget er at ved å bevæpne deg er det DU som er den kriminelle, og ikke de.

Med vennlig hilsen

"Det tragikomiske i det du skriver er at du truer med å gjøre en ulovlig voldelig handling!"

Det tragikomiske er at du ikke ser at det nødvendigvis er den veien det utvikler seg om ikke myndighetene får problemstillingen rundt "import av kriminnelle innvandrere og asylsøkere" under bedre kontroll.

Det er jo det flere her har forsøkt å fortelle deg i laaaang tid......

Er "de" dømt for noe?

Pricilla bevæpner seg, og samtidig klager over at "de" er farlige.

"De" kan selvsagt klage over at bevæpnede folk som Pricilla går løse på gaten.

Er "de" dømt for noe?

Pricilla bevæpner seg, og samtidig klager over at "de" er farlige.

"De" kan selvsagt klage over at bevæpnede folk som Pricilla går løse på gaten.

Selvfølgelig kan "de" det, og nei - de er ikke dømt for noe.

Jeg forsøker bare å få deg til å forstå hva konsekvensene av den feilslåtte innvandringspolitikken er.

Så du forresten på Dokument 1 i går - om skolepolitikken i Oslo?

80 % av alle skoleungdommer på Hellerud videregående skole er fremmedkulturelle med et annet morsspråk enn norsk. (de aller fleste er pakistanere)

Nok et særdeles godt eksempel på en feilslått innvandrings og integrasjonspolitikk.

Hvis du ikke ser hvilke problemer og uønskede konsekvenser det har, så kan jeg godt fortelle deg litt om det også. Og det er i første rekke innvandrerbarna det går ut over....

Det gjelder isåfall ALLE som vi mener er "farlige", og ikke bare asylsøkere.

Poenget er at ved å bevæpne deg er det DU som er den kriminelle, og ikke de.

Med vennlig hilsen

Nok et forsøk på å avspore debatten, og forsøke å legge "problemet" på Pricilla og hennes "likesinnede.

Hennes reaksjon er en følge av det som er det opprinnelige problemet. Det er ikke hun som er problemet - eller forårsaker det.

Ergo løser du intet ved å fokusere på hennes handlinger - siden de kun er en reaksjon på det virkelige problemet.

Og derfor kan man kun løse dette ved å fokusere på det opprinnelige og virkelige problemet.

Annonse

De fleste mennesker som begår voldelige handlinger gjør det i nærheten av der de bor.

Poenget var?

Poenget var at du skrev at det neppe var farligere der huufsa bor enn der Pricilla bor.

Hvis Pricilla bor i nærheten av et asylmottak, så er det NETTOPP farligere der Pricilla bor - siden "de fleste asylsøkere som begår voldlige overgrep på andre gjør det i nærområdet til asylmottaket de bor på", og slike asylmottak inneholder vesentlig flere voldlige "elementer" enn det finnes i samfunnet forøvrig.

Forstår du?

Selvfølgelig kan "de" det, og nei - de er ikke dømt for noe.

Jeg forsøker bare å få deg til å forstå hva konsekvensene av den feilslåtte innvandringspolitikken er.

Så du forresten på Dokument 1 i går - om skolepolitikken i Oslo?

80 % av alle skoleungdommer på Hellerud videregående skole er fremmedkulturelle med et annet morsspråk enn norsk. (de aller fleste er pakistanere)

Nok et særdeles godt eksempel på en feilslått innvandrings og integrasjonspolitikk.

Hvis du ikke ser hvilke problemer og uønskede konsekvenser det har, så kan jeg godt fortelle deg litt om det også. Og det er i første rekke innvandrerbarna det går ut over....

Ja, det er innvandrerene din "oss og dem" politikk går ut over - akkurat som du vil.

Nok et forsøk på å avspore debatten, og forsøke å legge "problemet" på Pricilla og hennes "likesinnede.

Hennes reaksjon er en følge av det som er det opprinnelige problemet. Det er ikke hun som er problemet - eller forårsaker det.

Ergo løser du intet ved å fokusere på hennes handlinger - siden de kun er en reaksjon på det virkelige problemet.

Og derfor kan man kun løse dette ved å fokusere på det opprinnelige og virkelige problemet.

Kanskje de går med våpen fordi hun går med våpen? Den ene er ikke bedre enn den andre.

Poenget var at du skrev at det neppe var farligere der huufsa bor enn der Pricilla bor.

Hvis Pricilla bor i nærheten av et asylmottak, så er det NETTOPP farligere der Pricilla bor - siden "de fleste asylsøkere som begår voldlige overgrep på andre gjør det i nærområdet til asylmottaket de bor på", og slike asylmottak inneholder vesentlig flere voldlige "elementer" enn det finnes i samfunnet forøvrig.

Forstår du?

Du våser. Igjen.

Annonse

Du fabrikerer "oss og dem" problematikker, som åpenbart forhindrer integrasjon. Nettopp så du kan klage over at "de er så dumme at de vil ikke integreres".

Du har fremdeles "hakk i plata" skjønner jeg, og denne gang gidder jeg ikke å starte den samme diskusjonen med deg.

Enten får du lese hva jeg skriver, og diskutere det som står der - eller så får du ta frem igjen dine utbrukte gamle argumenter som er basert på dine håpløse fordommer mot andre, og forvente spydige og useriøse kommentarer tilbake.

Your choice....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...