Gå til innhold

Farlige asylsøkere fritt rundt i Oslo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har fremdeles "hakk i plata" skjønner jeg, og denne gang gidder jeg ikke å starte den samme diskusjonen med deg.

Enten får du lese hva jeg skriver, og diskutere det som står der - eller så får du ta frem igjen dine utbrukte gamle argumenter som er basert på dine håpløse fordommer mot andre, og forvente spydige og useriøse kommentarer tilbake.

Your choice....

*ler*

Mer av det samme gnålet ditt.

Du forfekter "oss og dem" holdninger (som åpenbart forhindrer integrasjon), for så å kritisere "dem" fordi de ikke er som "oss".

Latterlig dumt av deg.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Goliath

15

• Grip

3

• Prozak

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*ler*

Du forfekter "oss og dem" holdninger (som åpenbart forhindrer integrasjon), for så å kritisere "dem" fordi de ikke er som "oss".

Latterlig dumt av deg.

Vi og dem? Herregud, sør. Se deg om. Du er for sent ut.

Skrevet

*ler*

Latterlig dumt av deg.

jada-jada....

Er du så dum, så er du så dum. For sent for meg eller andre å gjøre noe med det nå.

Lykke til videre Sør:-)

Skrevet

jada-jada....

Er du så dum, så er du så dum. For sent for meg eller andre å gjøre noe med det nå.

Lykke til videre Sør:-)

Imponert over tyngden og argumentene i dine innlegg!

[ironi]

Skrevet

Vi og dem? Herregud, sør. Se deg om. Du er for sent ut.

For sent for hva da?

Skrevet

Imponert over tyngden og argumentene i dine innlegg!

[ironi]

Les dine egne innlegg og se om du finner noen tyngde og intelligente argumenter der.

Ikke det nei....he-he

Skrevet

For sent for hva da?

Når vi f.eks ser på Hellerud skole og en rekke andre skoler og lokale "samfunn" rundt om i Norge (spesielt Oslo), så er det jo nettopp innvandrerne (med noen "grupper" som spesielt markerte) som lager "vi" og "dem" - fordi de ikke ønsker å integreres i det norske samfunn.

Vi kan ikke la dee få legge premissene, for da blir det jo nettopp "dem og oss".

Dine forsøk på å legge skylden for dette over på "oss" blir bare så patetisk tåpelig....

Skrevet

Når vi f.eks ser på Hellerud skole og en rekke andre skoler og lokale "samfunn" rundt om i Norge (spesielt Oslo), så er det jo nettopp innvandrerne (med noen "grupper" som spesielt markerte) som lager "vi" og "dem" - fordi de ikke ønsker å integreres i det norske samfunn.

Vi kan ikke la dee få legge premissene, for da blir det jo nettopp "dem og oss".

Dine forsøk på å legge skylden for dette over på "oss" blir bare så patetisk tåpelig....

Jeg har ikke lagt skylden på "oss" (nordmenn), ei heller fritatt "dem" (innvandrere), men lagt skylden på INDIVIDER som deg og Grip som forfekter en slags apartheid med "oss" og "dem", samtidig som dere løgnaktig påstår at dere er for integrasjon.

Man integrerer ikke ved å skape to grupper og forskjellsbehandle dem.

Skrevet

Jeg har ikke lagt skylden på "oss" (nordmenn), ei heller fritatt "dem" (innvandrere), men lagt skylden på INDIVIDER som deg og Grip som forfekter en slags apartheid med "oss" og "dem", samtidig som dere løgnaktig påstår at dere er for integrasjon.

Man integrerer ikke ved å skape to grupper og forskjellsbehandle dem.

Segregeringen og "apartheid" er det jo nettopp innvandrne selv - i godt sammarbeid med våre politikere - som skaper.

Du må gjerne påstå at det er individer som Grip og jeg som er skylden for dette, men jeg tror at alle som har fullført barneskolen ser hvor tåpelig din argumentasjon er.

Intet av dette har vi hatt noen mulighet til å påvirke - annet å kritisere systemet som jo beviselig viser at fungerer mot sin hensikt.

At du gjennom din forutinntatthet forsøker å skyve skylden for dette på oss, forstår jeg godt.

Det er jo nettopp slike som deg med dine meninger og holdninger som har skapt det systemet som beviselig har spillt falitt.

Og den ansvarsfraskrivelsen du her viser er typisk for slike som deg.

Men jeg forstår at det er vanskelig å se at de grunnprinsippene du lever for viser seg å være fullstendig håpløse og virker stikk i strid med sin hensikt.

Fornektelse er da en svært vanlig reaksjon.

Så på en måte kan jeg forstå deg Sør. Det kan ikke være lett å være deg nå....

Skrevet

Segregeringen og "apartheid" er det jo nettopp innvandrne selv - i godt sammarbeid med våre politikere - som skaper.

Du må gjerne påstå at det er individer som Grip og jeg som er skylden for dette, men jeg tror at alle som har fullført barneskolen ser hvor tåpelig din argumentasjon er.

Intet av dette har vi hatt noen mulighet til å påvirke - annet å kritisere systemet som jo beviselig viser at fungerer mot sin hensikt.

At du gjennom din forutinntatthet forsøker å skyve skylden for dette på oss, forstår jeg godt.

Det er jo nettopp slike som deg med dine meninger og holdninger som har skapt det systemet som beviselig har spillt falitt.

Og den ansvarsfraskrivelsen du her viser er typisk for slike som deg.

Men jeg forstår at det er vanskelig å se at de grunnprinsippene du lever for viser seg å være fullstendig håpløse og virker stikk i strid med sin hensikt.

Fornektelse er da en svært vanlig reaksjon.

Så på en måte kan jeg forstå deg Sør. Det kan ikke være lett å være deg nå....

Det er du som har forfektet flere ganger at de skal forskjellsbehandles. For å "forskjellsbehandle" noen så må vi ha 2 grupper (de med og uten "rettigheter"). Så lenge vi har 2 grupper, har vi åpenbart ikke integrasjon.

Skrevet

Det er du som har forfektet flere ganger at de skal forskjellsbehandles. For å "forskjellsbehandle" noen så må vi ha 2 grupper (de med og uten "rettigheter"). Så lenge vi har 2 grupper, har vi åpenbart ikke integrasjon.

Ja de må forskjellsbehandles for å bli integrert.

Når de er blitt integrert trenger de ikke å bli forskjellsbehandlet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...