Gå til innhold

Please; hjelp meg å finne artist/gruppe

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernemor

En gammel låt som het 'I swear' var kjempepopulær for noen år siden som myinnspilling med en gruppe jeg ikke husker navnet på. Husker dere?

Så er det gode gamle 'Down by the River'. Skjønner ikke at jeg kan ha glemt navnet på gruppa!! Det var ikke CCR vel?

Takknemlig for hjelp!

Fortsetter under...

Gjest Jolly Roger

Med "I Swear" tenker du kanskje på All 4 Ones cover av John Michael Montgomerys contry-låt.

Men jeg tror det er flere som har spilt inn den.

Og når det gjelder Down By The River, så er vel det kanskje Neil Youngs versjon du tenker på?

Gjest Stjernemor

Med "I Swear" tenker du kanskje på All 4 Ones cover av John Michael Montgomerys contry-låt.

Men jeg tror det er flere som har spilt inn den.

Tusen takk! Jeg husker navnet nå, det var All 4 One!

Da er det bare 'River' igjen da!

Gjest Stjernemor

Og når det gjelder Down By The River, så er vel det kanskje Neil Youngs versjon du tenker på?

Jeg er ikke sikker. Den jeg tenker på må nok være snart tretti år gammel, tenker jeg!

Creedence har ikke spilt inn 'Down by the River' de også da? Det er liksom litt slik CCR-driv i den så vidt jeg husker...

Annonse

Gjest Jolly Roger

Jeg er ikke sikker. Den jeg tenker på må nok være snart tretti år gammel, tenker jeg!

Creedence har ikke spilt inn 'Down by the River' de også da? Det er liksom litt slik CCR-driv i den så vidt jeg husker...

Tror Neil Young spilte den inn i '69...

Han kan jo forsåvidt høres litt creedence ut også...

Men man vet jo aldri..

Annonse

Gjest Stjernemor

I swear er en klissete dårlig, spekulativ låt.

Samme for meg hva den er klassifisert som, jeg liker låta allikevel jeg! Den får fram gode følelser i meg.

Det er vel godt for musikkbransjen at alle ikke liker samme musikken, tenker jeg?

Om musikk er bra eller dårlig, klarer jeg ikke bedømme. For meg går det på om JEG liker den eller ikke... Det er jo det som betyr noe for meg da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...