Gå til innhold

Hva heter tannlegeskrekk på fagspråket? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tanks....

Jeg sliter med dette skjønner du, BIG TIME...

Grunnen; mishandling hos tannlege fra jeg gjikk i 4-8 klasse...

Jeg hadde da streng, og ble utsatt for det jeg idag kaller TORTUR hos denne tannlegen...

Dette gjør at jeg idag er så redd for tannleger at jeg blir skikkelig psykisk dårlig bare av å tenke på å bestille meg en time, tiden før jeg skal er jeg plaget med søvnproblemer, stress-symptoner, Sterk angst osv.

Prøver nå å få igjennom med Psykolog og tannlege om at jeg faktisk har en godkjent diagnose slik jeg kan få støtte til behandlig av tennene mine på en måte som jeg og kan takle.

MEN desse behandlingene er serdeles dyre og alt må betales for av egen lommebok...

HVA GJØR JEG? Saksøker tannlegen jeg hadde fra 4-8 klasse?

Må bare få sagt at det ikke bare er jeg som lider av tannlegeskrekk etter å ha gått til den tannlegen...

Kjenner en del som både fjerna strengen selv, lider av mere total angst enn meg.

Da jeg for noen år siden fikk lystgassbehandling hos en tannlege for å bli kvitt skrekken (for 1300 xtra pr time) sa han at de fleste som gjikk hos han for behandling av tannlegeskrekk hadde hatt denne tannlegen...

Jeg sliter med dette skjønner du, BIG TIME...

Grunnen; mishandling hos tannlege fra jeg gjikk i 4-8 klasse...

Jeg hadde da streng, og ble utsatt for det jeg idag kaller TORTUR hos denne tannlegen...

Dette gjør at jeg idag er så redd for tannleger at jeg blir skikkelig psykisk dårlig bare av å tenke på å bestille meg en time, tiden før jeg skal er jeg plaget med søvnproblemer, stress-symptoner, Sterk angst osv.

Prøver nå å få igjennom med Psykolog og tannlege om at jeg faktisk har en godkjent diagnose slik jeg kan få støtte til behandlig av tennene mine på en måte som jeg og kan takle.

MEN desse behandlingene er serdeles dyre og alt må betales for av egen lommebok...

HVA GJØR JEG? Saksøker tannlegen jeg hadde fra 4-8 klasse?

Må bare få sagt at det ikke bare er jeg som lider av tannlegeskrekk etter å ha gått til den tannlegen...

Kjenner en del som både fjerna strengen selv, lider av mere total angst enn meg.

Da jeg for noen år siden fikk lystgassbehandling hos en tannlege for å bli kvitt skrekken (for 1300 xtra pr time) sa han at de fleste som gjikk hos han for behandling av tannlegeskrekk hadde hatt denne tannlegen...

Det kan jo virke som en god ide å saksøke tannlegen ja...I alle fall hvis dere er flere - gå sammen, og dere har en sterk sak. Ta kontakt med Fri Rettshjelp / Jussformidlingen i første omgang, der får dere gratis veiledning.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...