Gå til innhold

minibanken slukte kortet

Anbefalte innlegg

Åfaenihelvete. Kortet mitt kom ikke ut av minibanken i sted og selvsagt ingen penger heller, bare en lapp med overskriften "Kort slukt".

Kontoen er ikke overtrukket eller lignende, virka som en mekanisk feil, virka som automaten flere ganger forsøkte å presse kortet ut av seg, uten hell.

Er det bare å gå til denne banken på mandag og så får jeg kortet der og da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123525-minibanken-slukte-kortet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest strandhai

Det samme skjedde meg meg en gang, men jeg fikk det heldigvis ut igjen med en gang. Noen fra banken kom og fikk trøkka det ut...:) Ta kontakt med banken det gjelder fortest mulig, og sperr kontoen din...hvis no sånt er mulig da...kjipt hvis noen andre får tak i kortet ditt.....:)

mil1365380270

Det samme skjedde meg meg en gang, men jeg fikk det heldigvis ut igjen med en gang. Noen fra banken kom og fikk trøkka det ut...:) Ta kontakt med banken det gjelder fortest mulig, og sperr kontoen din...hvis no sånt er mulig da...kjipt hvis noen andre får tak i kortet ditt.....:)

Ja, møt i banken, med en gang den åpner!

Han fikk jo beskjed fra minibanken om at det var konfiskert, så da er det vel ingen andre som får brukt det.

Annonse

Ja, møt i banken, med en gang den åpner!

Han fikk jo beskjed fra minibanken om at det var konfiskert, så da er det vel ingen andre som får brukt det.

Jeg har ringt denne sperretjenesten for banken min. Hun jeg snakka med kunne ikke se at det var noen grunn til at kortet skulle slukes (overtrekk e.l.). Jeg valgte å ikke sperre det da minibanken jo har slukt det - dessuten ville det ta ca. to uker å få tilsendt nytt kort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...