Gå til innhold

Hva gjør dere en lørdagskveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

mil1365380270

Det betyr at de akkurat er solgt.

Er ikke meningen å snikreklamere her, men som gammel doler håper jeg å få noen kommentarer til hvordan andre liker butikken:-)

Veldig fin forside, paser liksom til produktene :-)

Syntes det manglet en del produktinformasjon (mulig jeg ikke fikk det med meg, var kjapp), sånn som materiale ting er laget i, størrelse o.s.v.

Sikkert lurere å spørre folk om hva de synes, enn å bare "lure" inn linken ;-)

Veldig fin forside, paser liksom til produktene :-)

Syntes det manglet en del produktinformasjon (mulig jeg ikke fikk det med meg, var kjapp), sånn som materiale ting er laget i, størrelse o.s.v.

Sikkert lurere å spørre folk om hva de synes, enn å bare "lure" inn linken ;-)

Takk for tips, og for ros:-)

Ser at noe kan mangle og skal prøve å rette litt på det nå.

Det varierer selvfølgelig. Ikveld: Kos med ungene, godteri, mat, og film, Familien Flint:-) Akkurat nå hører jeg på på Kveldsnytt med ett øre samtidig som jeg surfer litt. I tillegg blir det litt musikk og lesing. Begynner endelig å bli ferdig med Kongen på fyllinga.

Annonse

Gjest Soleglad

Kjeder meg.

Loerdag er det bare aa kose seg i varme hoestkvelden. Bruke resten av kvelden til aa fantasere om neste ukes spesielle opplevelser. Hvorfor kjede seg naar en kan fantasere, hvorfor gaar noen dager senere enn andre?

en som gaar aa funderer???¿¿¿

Gjest der var du jo...)

I dag har eg vore i 150-årsdag i Tønsberg, og spelt konge konsert for stinn brakke. No er eg full og har skrive mitt første innlegg på DOL sidan juni elns. Juhu!

Koselig at du er her igjen, bassisten:) Full eller ikke....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...