Gå til innhold

Klamydia, kan jeg ha hatt det lenge?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nå fått litt kløe på "hodet" og det svir litt når jeg tisser, Eks dama har også i disse dager begynt å få noen små blødninger pluss at hun har vondt mellom beina. Jeg vet 100% sikkert at det ikke har vært noen andre inne i bildet her. Kan vi ha hatt dette lenge, men at det ikke har slått ut med symptomer før nå? I tilfelle har jeg/vi jo hatt dette i 2.5 år!!! det er vel ikke helt bra for henne (eller meg heller for den saks skyld)

Hadde satt stor pris på svar om dette her raskt. Altså om jeg/vi kan ha hatt dette lenge?!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123566-klamydia-kan-jeg-ha-hatt-det-lenge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opptil 90% av menn og 50% av kvinner kan være symptomfri når det gjelder klamydia. Dette kan faktisk være noe som henger igjen fra tidligere forhold dersom du er 100 % sikker at ingen andre er involvert i perioden... Har ikke hørt at dette er farlig for menn, men for kvinner kan det faktisk føre til sterilitet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...