Gjest selje Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Av grunner jeg har mast om i trådene her en stund nå, må jeg installere Windows på nytt. Jeg har Windows 2000ME, og har fått mange gode råd om å skifte det ut.Og det har virkelig bare kranglet siden jeg fikk det for to år siden. Jeg er foreløpig så dum med data at jeg ikke orker prøve på de mer virus-og spywaresikre, men fortsetter med Windows en stund ennå. Spørsmålet er. hvem av Windowsene. Noen har sagt Windows 98. Er det bra? (Til Windows å være...). Et spørsmål til: jeg bor i Oslo, sist jeg var ute og kjøpte, tok det evigheter å få det. Hvor er det lurest å gå? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123579-ny-windows-gode-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det finnes ikke noe operativsystem som heter Windows2000ME. 2000 og ME er to separate Windows-versjoner, hvorav 2000 er bra og ME er katastrofal. 98 er muligens den mest ustabile og usikre Windows-versjonen som finnes. Hvis du har 2000 anbefaler jeg deg å rett og slett formatere harddisken og installere 2000 på nytt. Du bør uansett formatere når du skal legge inn nytt operativsystem, hvis ikke kommer du bare til å dra med deg alle problemene. Dersom du vil oppgradere til et nyere operativsystem bør du velge Windows XP. Men dette avhenger av at maskinen din er god nok til det, og at maskinvaren din er støttet i XP. XP har høyere krav enn de tidligere Windows-versjonene. Men dersom du allerede har Windows 2000 er det ikke noe poeng å spandere flere tusen kroner på nytt operativsystem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123579-ny-windows-gode-r%C3%A5d/#findComment-748941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest selje Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det finnes ikke noe operativsystem som heter Windows2000ME. 2000 og ME er to separate Windows-versjoner, hvorav 2000 er bra og ME er katastrofal. 98 er muligens den mest ustabile og usikre Windows-versjonen som finnes. Hvis du har 2000 anbefaler jeg deg å rett og slett formatere harddisken og installere 2000 på nytt. Du bør uansett formatere når du skal legge inn nytt operativsystem, hvis ikke kommer du bare til å dra med deg alle problemene. Dersom du vil oppgradere til et nyere operativsystem bør du velge Windows XP. Men dette avhenger av at maskinen din er god nok til det, og at maskinvaren din er støttet i XP. XP har høyere krav enn de tidligere Windows-versjonene. Men dersom du allerede har Windows 2000 er det ikke noe poeng å spandere flere tusen kroner på nytt operativsystem. Takk skal du ha. Det er jeg som roter, da. Jeg har den katastrofale ME. Forøvrig må jeg sjekke det andre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123579-ny-windows-gode-r%C3%A5d/#findComment-749003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.