Gå til innhold

FU: hva spiser dol`ere?


Gjest Langbråthen

Anbefalte innlegg

Gjest Langbråthen

Kunne vært interessant å studere sunnhets eller usunnhetsfaktoren til dolere rundt omkring i det lange land.

Selv kan jeg bidra med følgende fakta denne nydelige høstdagen:

Unevnelige mengder med kaffe,fløteskvett og sukkerbiter

Fårikål og karamellpudding til dessert

Krydderkake og enda mer kaffe!

Et tilleggsspørsmål av interesse er ; Har du gitt penger til tvaksjonen? Evt. hvor mye? Her ble det en tohundrings. Det viktigste er tross alt å bidra med noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    5

  • tigertrollet

    4

  • Lillemus

    3

  • Dorthe

    2

Mest aktive i denne tråden

rundstykker, boller, kaffelatte, juice... pannekaker og litt sjokolade i kveld... må jo spise sjokolade når jeg har mensen...

gav akkurat ti kroner ca jeg... er helt blakk, men gav femtiøringene og kronestykkene jeg hadde i lommeboka...

gir egentlig ikke slikt jeg, men føler meg så slem når ungene står på døra... jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser nok altfor lite sundt, og drikker altfor mye kaffe. Men jeg spiser ikke sukker :-)

Tv-aksjonen har jeg ikke gitt til, fordi jeg ikke har sett/hørt noe til dem. Men jeg vet heldigvis at jeg kan gi til omtrent hvilket veldedig formål jeg vil, når som helst. Så jeg fortviler ikke :-)

"................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raffine

Ops.. Har en skikkelig dagen derpå i dag, og det vil si masse feit mat og snop. Masse! Har spist fire skiver, to vårruller, ufattelige mengder popcorn, chips, smågodt og brus...

Har ikke vært noen bøssebærere på døra mi! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarkofag

Tja, til frokost var det kaffe, egg og smørbrød med kattepølse på.

Lunsjen var en enkel omelett med katteskinke og brokkoli.

Til middag, derimot, blir det nok kattestek i brun saus med røsti-poteter og en bedre rødvin.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, til frokost var det kaffe, egg og smørbrød med kattepølse på.

Lunsjen var en enkel omelett med katteskinke og brokkoli.

Til middag, derimot, blir det nok kattestek i brun saus med røsti-poteter og en bedre rødvin.

;-)

Du er ikke tilfeldigvis en Robinson-deltager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Jeg har spist blingser med rekeost og tomat, og drukket mengder med kaffe.

Innsamlingsmenneskene har jeg ikke sett, men de får nå litt om de kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Hmm.. i dag har jeg spist to baguetter med ost og syltetøy, og en skive tysk rugbrød med egg. Et stort glass hjemmepresset juice og en del vann.

I tillegg har jeg trent 1,5 time.

Jøss så sunn jeg har vært i dag da?! Oppveier for halvkilosposen med smågodt fra i går.. :-)

Har gitt penger til TVaksjonen ja. Så klart. Og dama med bøssa kunne fortelle oss at vi hadde gitt mest i gata..

Ingen skal ta meg på noe i dag nei! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Tja, til frokost var det kaffe, egg og smørbrød med kattepølse på.

Lunsjen var en enkel omelett med katteskinke og brokkoli.

Til middag, derimot, blir det nok kattestek i brun saus med røsti-poteter og en bedre rødvin.

;-)

Pass deg så du ikke blir feilernært - det er viktig å variere vettu. Hva med litt labrador i morgen? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To skiver brød med egg/tomat og spekeskinke + melk til frokost. To twist til "mellommåltid", straks blir det fårikål og i kveld ennå mer twist og sikkert en del brus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har spist spaghetti med kjøttdeig og spaghettisaus fra pose.

Hvis tv-aksjonen kommer hit så er det ikke mye å hente. Kanskje noen tomflasker?

Har vurdert å skaffe meg en slik bøsse selv for her er økonomien noe laber for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag spiste jeg to rista loffskiver til frokost, et eple og en bolle som mellommat, og kjøttkaker til middag.

Nå er jeg mett.

Og til TV-aksjonen ga jeg 200 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: Stort glass vann, 2 havreknekke m/hamburgerrygg + agurk.

Det gjelder å ha en god start på dagen, vettu!

Resten av dagen har jeg gomla i meg ½ kg Minde sjokolade *raaap* Det er ikke godt, en gang. Ihvertfall ikke etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov til langt på dag, ettersom jeg var på fest i natt. Første måltid var frukost/middag: to mors krotakaker + to urtekarbonader. Istad spiste jeg noen lappekaker med sukker.

Innsamlinsaksjonen fikk 100 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist to skiver med falunkorv og melk, en halvliter cola, en cheeseburger og to stykker skjokoladekake. Det er jo helg ;o)

Ga en tier til tvaksjonen på fredag, de sto i byen. Også ga vi 200 kr sammen hjemme i dag,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. i dag har jeg spist to baguetter med ost og syltetøy, og en skive tysk rugbrød med egg. Et stort glass hjemmepresset juice og en del vann.

I tillegg har jeg trent 1,5 time.

Jøss så sunn jeg har vært i dag da?! Oppveier for halvkilosposen med smågodt fra i går.. :-)

Har gitt penger til TVaksjonen ja. Så klart. Og dama med bøssa kunne fortelle oss at vi hadde gitt mest i gata..

Ingen skal ta meg på noe i dag nei! :-)

Ja, hvor mye ga dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist en frossen pizza som jeg hadde i fryseren og ungene har tatt en tur til besteforeldrene og jeg håper de får mat der. Jeg er skrapa og har ikke brød engang.

Tv-aksjonen er på gær'n dag. Dagen før pengene kommer, dårlig planlagt, spør du meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har spist spaghetti med kjøttdeig og spaghettisaus fra pose.

Hvis tv-aksjonen kommer hit så er det ikke mye å hente. Kanskje noen tomflasker?

Har vurdert å skaffe meg en slik bøsse selv for her er økonomien noe laber for tida.

Datteren min har vært bøssebærer. Jeg synes hun kunne tatt den med hjem til de fattige barna i huset her.

Heldigvis er det penger i morgen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest raklerakel

Til frokost spiste jeg to beger med youghurt, en bjørnebær og en jordbær.

Til lunsj, var det to stk, grovbrød med makrell i tomat (type stabburet, den eneste jeg liker), med majones og pepper over.

Mellom måltid, 1 banan i youghurt naturell.

Skal spise kyllingfileer med koktepoteter, saus og stektegrønnsaker nå kl.20.00 og da er vel jeg forsynt for dagen, kan jeg tenke meg.

Om jeg blir mer sulten, er det "bjørns lettkokte havregryn", som står på meyen.

Tvaksjonen har ikke vært her enda, men jeg kjøpe boller av noen barn her på Fredag, for 40 kr. så fikk de 40 kroner ekstra. Og kommer det ingen hit (jeg har vært på jobb i dag, så det er store kjangser for at de allerede har vært her), kommer jeg til og ringe inn penger 2* 175 spenn.

God søndag til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest raklerakel

Jeg har spist en frossen pizza som jeg hadde i fryseren og ungene har tatt en tur til besteforeldrene og jeg håper de får mat der. Jeg er skrapa og har ikke brød engang.

Tv-aksjonen er på gær'n dag. Dagen før pengene kommer, dårlig planlagt, spør du meg.....

Du kan jo ring inn penger da, om du har veldig lyst til og bidra.

175.- spenn pr. samtale (litt mye syns jeg)

Mulig de har en rimligere telefon også, eller en SMS tilbud, det hadde de sist om jeg ikke husker helt feil.

God søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...