Gå til innhold

FU: hva spiser dol`ere?


Gjest Langbråthen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    5

  • tigertrollet

    4

  • Lillemus

    3

  • Dorthe

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest raklerakel

Det trenger jeg vel ikke si. Hadde jeg villet si det så hadde jeg skrevet det i det første svaret..

Godt svart!

Det er må finnes en grense på hvor nysgjerrige folk skal være. Man må jo ha lov til og fortelle det man selv ha lyst til, og la være og fortelle det man ikke vil.

Ha en god søndags kvel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat min vanlige diett i dag, men:

Frokost - et halvt rundstykke med solripsgele, enn kopp te og et glass juice

lunsj - 2 1/2 bolle + 1 stang av en kvikk lunsj

middag - 2 pannekaker

kveld - ca. 100 g marinert roastbiff surret i litt matolje sammen med en haug maiskorn og masse ris med litt karri i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: Stort glass vann, 2 havreknekke m/hamburgerrygg + agurk.

Det gjelder å ha en god start på dagen, vettu!

Resten av dagen har jeg gomla i meg ½ kg Minde sjokolade *raaap* Det er ikke godt, en gang. Ihvertfall ikke etterpå.

Minde sjokolade??? *Sjokkskadet* Du er syk, Dimi, syk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste døgnet har jeg hatt et variert og rikholdig kosthold.

Kvelds i går: Pizza.

Nattmat etter tur på byen: Pizza.

Frokost i dag: Pizza.

Kvelds: Pizza.

Men jeg varierer selvsagt langt mer enn det kan se ut som. F.eks. var pizzaen i natt en Big One, mens de andre har vært Grandiosaer, dog mer variert enn det kan se ut som. Jeg har brukt både med ekstra ost, uten ekstra ost, med organo, uten organo, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thetraveller

Jeg ga 100 kroner, minsta ga 50, og pappa'n i huset ga 100 kroner.

Er glad det ikke var meg som var ute i det sure snøværet og samlet inn penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste døgnet har jeg hatt et variert og rikholdig kosthold.

Kvelds i går: Pizza.

Nattmat etter tur på byen: Pizza.

Frokost i dag: Pizza.

Kvelds: Pizza.

Men jeg varierer selvsagt langt mer enn det kan se ut som. F.eks. var pizzaen i natt en Big One, mens de andre har vært Grandiosaer, dog mer variert enn det kan se ut som. Jeg har brukt både med ekstra ost, uten ekstra ost, med organo, uten organo, osv.

Du er et fabelaktig eksempel på sunn norsk ungdom, det skal du ha. Godt at du røyker litt slik at du ikke blir helsefreak;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Vel det går mye i pasta og kjøttdeig av varierende slag. Lite poteter. Mye snop og så vin da! Der er det mange antioksidanter lærte jeg på fredagens vinklubb. Så nå drikker jeg vin med god samvittighet.

Hadde riktignok biff og fløtegratinerte poteter idag. Er det løye eg legge på meg, øhm host.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er et fabelaktig eksempel på sunn norsk ungdom, det skal du ha. Godt at du røyker litt slik at du ikke blir helsefreak;-)

Hehe, det har du fullsendig rett i. Jeg er sunn og sprek. Uante mengder øl ble det også i går, men jeg droppet pølsa i hallen i dag. Men det er fordi pølser suger!

Kaffe drakk jeg derimot, og Cola har jeg drukket mengder av idag.

Men det er sånn "airheads-bermen" er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ring inn penger da, om du har veldig lyst til og bidra.

175.- spenn pr. samtale (litt mye syns jeg)

Mulig de har en rimligere telefon også, eller en SMS tilbud, det hadde de sist om jeg ikke husker helt feil.

God søndag

Ser ikke noe om SMS-givning, men flere alternativer her (bl.a. et kontonr., slik at man kan gi akkurat det beløpet man vil):

http://www.nrk.no/programmer/tv/tv_aksjonen_2003/gi/2742056.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minde sjokolade??? *Sjokkskadet* Du er syk, Dimi, syk!

Vet det. Hadde ALDRI kjøpt Minde, sjøl. Det er sambis som er syk - han har ikke peiling på godis, og jeg, jeg er bare pliktoppfyllende og tømmer skapene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det har du fullsendig rett i. Jeg er sunn og sprek. Uante mengder øl ble det også i går, men jeg droppet pølsa i hallen i dag. Men det er fordi pølser suger!

Kaffe drakk jeg derimot, og Cola har jeg drukket mengder av idag.

Men det er sånn "airheads-bermen" er :)

Det så vel ut som om airheads'ene hadde fått i seg noe annet enn kaffe også ja, hehe. Tviler på at det var pizza -med eller uten oregano;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så vel ut som om airheads'ene hadde fått i seg noe annet enn kaffe også ja, hehe. Tviler på at det var pizza -med eller uten oregano;-P

Airhead eller ei, vi vant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest raklerakel

Til frokost spiste jeg to beger med youghurt, en bjørnebær og en jordbær.

Til lunsj, var det to stk, grovbrød med makrell i tomat (type stabburet, den eneste jeg liker), med majones og pepper over.

Mellom måltid, 1 banan i youghurt naturell.

Skal spise kyllingfileer med koktepoteter, saus og stektegrønnsaker nå kl.20.00 og da er vel jeg forsynt for dagen, kan jeg tenke meg.

Om jeg blir mer sulten, er det "bjørns lettkokte havregryn", som står på meyen.

Tvaksjonen har ikke vært her enda, men jeg kjøpe boller av noen barn her på Fredag, for 40 kr. så fikk de 40 kroner ekstra. Og kommer det ingen hit (jeg har vært på jobb i dag, så det er store kjangser for at de allerede har vært her), kommer jeg til og ringe inn penger 2* 175 spenn.

God søndag til deg

Jeg ble vist ikke mer sulten, men røvins tørst. Om det skulle ha innvirkning på undersøkelsen din:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare skapfan så det er ikke så nøye for deg :)

Det har du helt rett i. Og det er bedre å holde deg i godt humør, noe jeg følgelig tok ansvar for i dag. Selv om det holdt hardt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i. Og det er bedre å holde deg i godt humør, noe jeg følgelig tok ansvar for i dag. Selv om det holdt hardt;)

Jeg blir alltid i humør ved seier, selv om dagens satt litt langt inne...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...