Gå til innhold

Flaskesamling.....


Gjest strandhai

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest flaskeplukker

Hvorfor ikke???

Hvorfor kaster ungdommen fra seg flasker alle steder,tilogmed i søppeldunken _ved_panteautomaten...

Har dere så god råd?

Jeg er hverken fattig eller rik,emn jeg tar med meg en flaske om jeg finner den etter veien.

En krone her og en krone der....

Er 35 år,så ikke sper jeg på trygden heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bris1365380442

Det er da fint at noen gjør det! Det blir jo en del penger ut av det.Har en slektning som begynte å plukke flasker da han ble pensjonist og han setter alt inn på en egen konto som han brker til reiser. Han får da gratis reiser og mosjon i tillegg. Smart, synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eh.. ja?

Så derfor skal vi gjøre det enda vanskeligere for de som er fattige?

Nei, nei, forslaget om den økte egenandelen er hjerteskjærende.

At noen eldre samler flasker er ikke noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Er de så uheldig å være minstepensjonister så tjener de ganske bra på å samle flasker. En annen ting er at de burde ha sluppet.

Men husk, disse er vokst opp i en tid da man ikke skulle kaste noe man kunne tjene på. Så det er nok en del eldre som samler flasker av den grunn også.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest en doler

på Lillehammer? ;-)

Er han millionær?

Forøvrig har den fyren en fetish på utedo. Kul fyr å prate med. Har vært nabo med han faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han millionær?

Forøvrig har den fyren en fetish på utedo. Kul fyr å prate med. Har vært nabo med han faktisk!

Ja, etter som jeg har hørt så er han stinn av gryn. Men han er vel kanskje ikke helt riktig i hodet, tror. Sprek er han i hvertfall da :) Og hyggelig :)

"Har du utedo..? Hva syns du om utedo? Utedo er det beste..!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Er han millionær?

Forøvrig har den fyren en fetish på utedo. Kul fyr å prate med. Har vært nabo med han faktisk!

Har hørt at han har en del penger, hvertfall. Men er jo ikke sikkert det stemmer da.

Glad i utedassen sin er han, hvertfall! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de ikke er sånne sløsefanter som oss yngre som tror at vi har FORTJENT å få alt vi peker på.

Man blir ikke rik av det man BRUKER men av det man IKKE bruker! *s*

Mora mi plukker opp flasker, jeg gjør det ikke, men kjenner at jeg hører stemmen hennes i hodet: "Flisa,- der ligger ei krone!!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernemor

Mange unger samler flasker ogå da! Synes det er fint jeg, at noen plukker opp glassflasker. Så slipper hunder og folk som går barbente å skjære seg opp.

Hadde det ikke vært for at ungene her fløy rundt til de faste festestedene ute i naturen og pellet flasker etter ungdommens helgefestligheter, så ville det ikke sett ut rundt omkring her sommerstid.

Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernemor

For å ha noe å finne på, rett og slett. Mange spreke eldre kjeder seg voldsomt.

Mange eldre er mer ordensmennesker enn oss yngre. Mange peller med seg søppel som ligger og slenger også. Ikke bare slikt som de kan få penger for.

Skulle blitt innført bøter for å kaste søppel! Som i Singapore. Så hadde det sett penere ut rundt oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...