Gå til innhold

Finnes der en røyker i departementet?

Anbefalte innlegg

Dette er en stygg sak.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=81147

Saken er hovedoverskrift på VGNett i dag.

Jeg synes vi burde få navn og adresse på dette svinet slik at vi kunne få trakassert både han/hun og familien. Få vedkommende for retten snarest mulig. Rettferdighet må finne sted.

Fortsetter under...

Ja.

Huff, for en fæl sak.

Ennå godt det ble etterforsket, og nå har endt opp som en prioritert personalsak.

La oss bruke ressursene på de viktige ting her i livet!!

;-)

Syns du ikke det er viktig at de som bestemmer regler vi skal leve etter - SELV følger dem?

Syns du ikke det er viktig at de som bestemmer regler vi skal leve etter - SELV følger dem?

Jo, selvsagt Flisa. Men dette, mener jeg er å gå litt for langt. (selvsagt siden jeg røyker selv)

Og, ikke minst, fordi jeg har opplevd ting selv, som gjør at jeg er mildt sagt, lit eimponert, over bruken av ressurser, i de ulike etatene. Det være seg i kommunen,hos politiet, eller høyere opp......

Annonse

Jo, selvsagt Flisa. Men dette, mener jeg er å gå litt for langt. (selvsagt siden jeg røyker selv)

Og, ikke minst, fordi jeg har opplevd ting selv, som gjør at jeg er mildt sagt, lit eimponert, over bruken av ressurser, i de ulike etatene. Det være seg i kommunen,hos politiet, eller høyere opp......

Ikke enig - jeg syns ikke man skal la vær å ta seg av "bagateller" nettopp fordi de ikke er bagateller....Jeg er for en null-toleranse,.

EN som røyker der det ikke er lov - både kjennes og luktes og ødelegger for fler enn seg selv.. OG undergraver systemet med å ha regler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...