Gå til innhold

Ble dere med på innsamlingen i går ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Såsynd

Visste dere at mye av pengene går til administrasjon?Bankene ser på årets innsamlingsaksjon som årets store begivenhet til å tjene store penger.Det blir ikke mye igjen av krona.

Jeg synes alle kunne stillt opp gratis!

Mange mister giverlysten grunnet at det blir så lite midler som når frem.

Annonse

Visste dere at mye av pengene går til administrasjon?Bankene ser på årets innsamlingsaksjon som årets store begivenhet til å tjene store penger.Det blir ikke mye igjen av krona.

Jeg synes alle kunne stillt opp gratis!

Mange mister giverlysten grunnet at det blir så lite midler som når frem.

Jeg mener pengene har blitt tellet gratis før om årene, så jeg regner med at det er "same procedure" i år også!

"JEG GAV MED GLEDE" ...

er litt motstander av slik samvittighetsbetaling jeg, spesielt i slike kommersielle omgivelser...

det virker som noe av den største gleden er å kunne fortelle verden at man gav og hvor god og snill man er...

jada, jeg klarte ikke å stå imot jeg heller når barneøynene så forventningsfulle på meg på trappen, så jeg gav dem alle femtiøringene og kronestykkene mine... mest for å glede ungene på trappen, veldig kjedelig når ingen vil kjøpe lodd og slikt når man går rundt.

mer enn nok å gjøre med barn i norge og barn i nabolaget... men om man har for mye penger kan man jo likegodt gi dem til barna i afrika såklart...

vet ikke helt hva jeg prøver å si jeg, men å skryte av å donere penger med glede, eller gi blod med glede eller betale skatten med glede... det er mest egoistisk spør dere meg.

"JEG GAV MED GLEDE" ...

er litt motstander av slik samvittighetsbetaling jeg, spesielt i slike kommersielle omgivelser...

det virker som noe av den største gleden er å kunne fortelle verden at man gav og hvor god og snill man er...

jada, jeg klarte ikke å stå imot jeg heller når barneøynene så forventningsfulle på meg på trappen, så jeg gav dem alle femtiøringene og kronestykkene mine... mest for å glede ungene på trappen, veldig kjedelig når ingen vil kjøpe lodd og slikt når man går rundt.

mer enn nok å gjøre med barn i norge og barn i nabolaget... men om man har for mye penger kan man jo likegodt gi dem til barna i afrika såklart...

vet ikke helt hva jeg prøver å si jeg, men å skryte av å donere penger med glede, eller gi blod med glede eller betale skatten med glede... det er mest egoistisk spør dere meg.

Jeg ser det også fra din synsvinkel...

Annonse

Vi hadde pengene klare og var hjemme hele dagen. Likevel ringte ingen på, så det ble ikke noe.

Neste dag fant jeg lapp på døra "bøssebæreren har vært her"...osv

Lurer på om de gadd å trykke på ringeknappen. Vi hverken så eller hørte noen bøssebærere, vi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...