Gå til innhold

er d noen andre som har d slik??

Anbefalte innlegg

stavangerjente17

hei!

er d noen her inne som kan hjelpe meg litt.. for meg nytter det ikke lenger å spise. Alt jeg spiser kommer desverre opp igjen,ikke missforstå,det er ikke noe jeg gjør med vilje. Tidligere var det viktig for meg å se slank ut(selv om mennesker rundt meg sier jeg er det føltest det ikke slik.) nå prøver jeg alt jeg kan for å holde maten nede men hvergang jeg har spist enten jeg vil det eller ei kommer det rimelig raskt opp igjen. Føler kroppen har fått det som en vane på at det å ta til seg maten er galt...er det noen der ute som kan hjelpe meg?? Vil så gjerne få det til å stoppe, det gjør meg så deprimert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123711-er-d-noen-andre-som-har-d-slik/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jeg har det slik

Jeg har det ganske ofte slik, men har fått høre at det bare er psykisk, og folk tror nesten jeg gjør det med vilje. Men jeg kan virkelig ikke hjelpe for det, jeg har et anstrengt forhold til mat og føler meg faktisk helt jævlig fysisk etter et måltid. Jeg vet ikke hvorfor det er slik for jeg soiser regelmessig og normalt, men kanskje kroppen fremdeles merker at maten byr meg imot? Du er ikke alene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...