Gå til innhold

jævli ømme pupper

Anbefalte innlegg

Gjest en med vonde pupper

Jeg gikk på p-sprøyte men sluttet på den i sommer. Virkningen av den siste sprøyten gikk ut i juli og da skulle jeg tatt en ny men jeg gjorde det ikke på grunn av vektøkning etter sprøyten.

Jeg regnet ut at mensen skulle kommet nå i september, men det har den ikke gjort, ikke for at det gjør meg noe. Men i flere uker nå har jeg hatt så jævli ømme pupper, det er så ille at jeg ikke kan stryke over dem engang. Og når det klør og jeg blir nødt å klø tilbake som en normal reaksjon er det vondt.

Jeg tenkte at det kanskje betydde at mensen kom, men det har den ikke gjort, og puppene har nå vært på krigsstien litt lenger enn jeg setter pris på. Noen som har hatt det slik og kanskje kan gi meg et råd før puppene plutselig er skjært av i smerteprotest?

Dette orker jeg ikke lenger. Når bør man oppsøke lege pga ømme pupper eller uteblitt mens? Jeg spiser normalt og siden jeg er sammen med ei jente er det tvilsomt at jeg er gravid for det har jeg aldri hørt om før.

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123730-j%C3%A6vli-%C3%B8mme-pupper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

selvfølgelig for å slippe å ha mensen...

Hei.

Jeg ville oppsøkt lege hvis det er så vondt at du har vanskeligheter med å fungere. Skift av prevensjonsmetoder kan medføre mye rart. Derfor lønner det seg sikkert uansett å snakke med legen din om andre metoder som passer bedre for deg.

Hilsen,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...