tigertrollet Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Hva har jeg kommet borti n[ som bokstavene ikke er der de skal v're_ Dette g[r utover omgivelsene og min mentale tilstand, s[ fint om noen kan peke p[ hvor jeg f[r tastaturet til [ snakke norsk igjen! Faen snurre, alts[! Et latvisk tastatur kommuniserer jeg sv'rt d[rlig med... Hjelp. 0 Siter
Tornerose Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Settings - Control Panel -Keyboard 0 Siter
Tornerose Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Settings - Control Panel -Keyboard Forresten, på PC'en til samboeren inn må han inn på Control Panel (classic view), så Regional and Language Options - Languages. Så det er flere måter å gjøre det på. 0 Siter
tiliti Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Control panel - regional and language options - languages - text services and input languages. Velg Norsk Bokmål. Ofte hjelper det å bare starte maskinen på nytt i stedet. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Skrevet 20. oktober 2003 Control panel - regional and language options - languages - text services and input languages. Velg Norsk Bokmål. Ofte hjelper det å bare starte maskinen på nytt i stedet. nå funker det!! Takk:-) Det var hopppet over på amerikansk, og det ble litt ugreit.. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Skrevet 20. oktober 2003 Forresten, på PC'en til samboeren inn må han inn på Control Panel (classic view), så Regional and Language Options - Languages. Så det er flere måter å gjøre det på. Takk! Ja, jeg fant det der:-) Litt klønete når den stod på amerikansk..*s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.