Gå til innhold

Sånn for å rippe..;o)

Anbefalte innlegg

Men....sa jeg ikke bare hva JEG følte da? Sa jeg at dette er følelsen alle andre i verden sitter med? Jeg svarte jo bare på det musikeren spurte MEG om. Jeg tenkte jo bare på hvordan jeg følte det. Og da slo det meg, den sterkeste følelsen jeg noengang har hatt; følelsene jeg har for barnet mitt.

VAR det så innigranskauen fornærmende sagt? Hvorfor skal jeg ikke få gi uttrykk for den dypeste følelsen jeg har?

Jeg tenkte ærlig talt ikke på å fornærme eller såre noen som helst. Men det sarkastiske svaret "Sjokkert" kom med, dryppet jo av insinuasjoner om at det var akkurat det jeg liksom skulle ment.

Det er tydelig at dette blir tolket på veldig forskjellige måter av forskjellige folk her inne. Jeg har bare beskrevet hvordan jeg tolker svaret ditt, og du har beskrevet hvordan du tenkte da du skrev det... Tydeligvis to helt forskjellige ting :-)

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

16

• flisa

7

• molli

6

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Men så lenge webbis ikke var enig er det d ikke noe problem at noen roper sensur? Det er jo bare teit og faller tilbake på den som roper?

Nei, da er det ikke noe problem sånn praktisk..:)

Jeg ble bare litt overasket over at mange tydeligvis støttet opp under en slik type argumentasjon under den (mis)oppfatningen at akkurat dette var å vise nødvendig hensyn.

Jeg fikk det inntrykket at mange mente svarinnlegget ikke skulle vært forfattet i det hele tatt, på slikt grunnlag jeg har nevnt.

Thats all.;)

Nei, da er det ikke noe problem sånn praktisk..:)

Jeg ble bare litt overasket over at mange tydeligvis støttet opp under en slik type argumentasjon under den (mis)oppfatningen at akkurat dette var å vise nødvendig hensyn.

Jeg fikk det inntrykket at mange mente svarinnlegget ikke skulle vært forfattet i det hele tatt, på slikt grunnlag jeg har nevnt.

Thats all.;)

Jeg syne sikke Millie skrev noe galt, og når noen hang seg opp i det tror jeg det har mer med helt andre ting å gjøre enn at "feil" innlegg.

Men, men.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...