Gå til innhold

kan bipolar lidelse skape så mye lidelse??

Anbefalte innlegg

Gjest katerina

Da jeg fikk Lamictal så sa legen at etter vi er ferdig å trappe opp, så ville jeg få det mye bedre og slippe svingningene jeg har hatt siden jeg var 15-16 år.

Nå har jeg vært oppi i 200 mg i flere uker, men jeg er fortsatt ikke bra.

Jeg har vært deprimert i flere uker, hver kveld begynner jeg å gråte, jeg får angst, jeg føler jeg ikke makter mer av dette livet. Smerten gnager inni meg.

Jeg har vært innlagt i 7 mnd og enda har de ikke fått kontroll på sykdommen.

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg er også plaget av bipolar. Jeg har også utviklet depresjoner men måten jeg kjenner de maniske periodene er at jeg bruker alt for mye penger og finner på en del ting jeg ikke skal nevne her.

Min vanskeligste tid er fra januar til april. Er nå oppe i 150 mg Lamictal og skal opp i 200. Jeg synes at jeg allerede merker forskjell på de maniske periodene. Men som sagt den verste tiden er på nyåret så jeg er veldig spent.

Jeg går også på alternativ behandlig og har nåler som skal gi meg energi. Kanskje det er det som har hjulper meg så bra sammen med Lamictalen.

En annen ting er at Lamictal ikke nødvendigvis er den rette medisinen for deg! Hør med behandleren din om hvor lenge du skal "prøve" før dere evt. vurderer en annen medisin. Husk du skal trappe ned over like lang tid som du trappet opp.

Klem fra

Gjest katerina

Kan hende du kunne hatt nytte av antidepressiva i tillegg til stemningsstabiliserende midler?

jeg bruker antidepressiva også....20 mg fontex. mer vil de ikke gi meg, for da sier de at jeg vil svinge enda mer. kan jeg ikke bare dø.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...