Gå til innhold

Jeg tror jeg skal melde meg på neste Farmen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå ser jeg ikke på Farmen, eller Big Brother for den saks skyld, men hvis alle fra dol (meg inkl...) skulle leve så tett på hverandre så ville det nok garantert vært underholdning.

Og JEG ville vunnet, så bare still deg i køen av gratulanter, Zirine.

Jeg vil og være med! Har faktisk melket en sommer!

Men det å være borte fra barna såååååå lenge må være hardt!

Kanskje jeg venter til de blir tenåringer :-)

Fakta er at jeg har egentlig ikke lyst å være med. Subbe rundt på en gård med masse hønser og griser og kuu-uuer. Det lukter fy og ikke har man rødvin og mat, bare grønnsaker, ikke får man sove godt om natten- OG IKKE FÅR MAN DUSJE!

Nei, jeg har bare lyst å vinne, og tenkte at jeg bare kunne sende inn et skjema som beskrev mine sinnsyke gode egenskaper og thats it. Send pokalen til kvinnen i rødt.

Nå ser jeg ikke på Farmen, eller Big Brother for den saks skyld, men hvis alle fra dol (meg inkl...) skulle leve så tett på hverandre så ville det nok garantert vært underholdning.

Og JEG ville vunnet, så bare still deg i køen av gratulanter, Zirine.

Nei, du ser vel ikke verken på Farmen eller BB du, nei ...

*hoho*

Den har vi hørt før, ja.

Annonse

Nei, du ser vel ikke verken på Farmen eller BB du, nei ...

*hoho*

Den har vi hørt før, ja.

Beviset på det er vel at jeg er villig til å melde meg på ;)

Forutsatt at det skal kun være dol'ere der. For da er jeg sikret seier ;)

Så, still deg i køa nå, søta!

Fakta er at jeg har egentlig ikke lyst å være med. Subbe rundt på en gård med masse hønser og griser og kuu-uuer. Det lukter fy og ikke har man rødvin og mat, bare grønnsaker, ikke får man sove godt om natten- OG IKKE FÅR MAN DUSJE!

Nei, jeg har bare lyst å vinne, og tenkte at jeg bare kunne sende inn et skjema som beskrev mine sinnsyke gode egenskaper og thats it. Send pokalen til kvinnen i rødt.

Hadde det ikke vært for "kvinnen i rødt", så hadde de hatt masser av kjøtt....:-)

Synes det ser spennende ut, jeg! Men laaaaaang tid :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...