Manta1365380114 Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 heisann! jeg har lenge vært diagnosert med mild deprisjon. og har blitt behandlet med seroxat i 2 år. jeg kom over denne web siden på internet om Dysthymic Disorder. og det som står der passer som "hånd i hanske" for meg. er seroxat behandling "klokt" hvis dette er rette diagnose? fikk høre at SSRI medisiner kan gjøre vondt verre når det gjelder denne diagnosen. noen som har noen ideer eller hørt noe om dette? her er urlen til den siden jeg fant: http://www.psychologyinfo.com/depression/dysthymic.htm det står på engelsk 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 SSRI som feks Seroxat er den riktige behandlingen av dystymi. 0 Siter
leda Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 SSRI som feks Seroxat er den riktige behandlingen av dystymi. Er SSRI den eneste rette behandlingen når diagnosen er dystymi? Jeg har samme diagnose, og går "bare" til samtaler hos psykiater. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Er SSRI den eneste rette behandlingen når diagnosen er dystymi? Jeg har samme diagnose, og går "bare" til samtaler hos psykiater. Blir du bedre? 0 Siter
leda Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Blir du bedre? Jeg blir bedre - men ting tar tid. nå har jeg vært i behandling ca 5 måneder. Jeg sover bortimot 2 timer lengre om natten enn før. Av og til har jeg perioder hvor jeg er mer nedstemt, men jeg har etter hvert lært meg å takle dem bedre. Jeg er ikke så redd for depresjonen lenger. Og jeg er glad for at min behandler har støttet meg i mitt valg om å ikke bruke SSRI. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.