Gå til innhold

Er seroxat det vanligste...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Suicidalitet eller ikke innvirker ikke på (mitt) valg av medikament for deprimerte.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Suicidalitet eller ikke innvirker ikke på (mitt) valg av medikament for deprimerte.

Takk for svar, men det jeg lurte på var hva som er vanlig generelt - statisk sett.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Takk for svar, men det jeg lurte på var hva som er vanlig generelt - statisk sett.

Det varierer fra land til land og fra år til år.

På verdensbasis i 2002 er Seroxat størst.

Det mest solgte gjennom tidene er sannsynligvis Fontex.

I Norge i 2002 var Cipramil mest solgt. Det forbedrede Cipralex, som også er billigere enn Cipramil, vil sannsynligvis overta "tronen" i Norge.

Gjest ikke signert
Skrevet

Det varierer fra land til land og fra år til år.

På verdensbasis i 2002 er Seroxat størst.

Det mest solgte gjennom tidene er sannsynligvis Fontex.

I Norge i 2002 var Cipramil mest solgt. Det forbedrede Cipralex, som også er billigere enn Cipramil, vil sannsynligvis overta "tronen" i Norge.

takk for svar igjen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...