Gjest ikke signatur Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 ...antidepressiva for suicidale? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Suicidalitet eller ikke innvirker ikke på (mitt) valg av medikament for deprimerte. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Suicidalitet eller ikke innvirker ikke på (mitt) valg av medikament for deprimerte. Takk for svar, men det jeg lurte på var hva som er vanlig generelt - statisk sett. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Takk for svar, men det jeg lurte på var hva som er vanlig generelt - statisk sett. Det varierer fra land til land og fra år til år. På verdensbasis i 2002 er Seroxat størst. Det mest solgte gjennom tidene er sannsynligvis Fontex. I Norge i 2002 var Cipramil mest solgt. Det forbedrede Cipralex, som også er billigere enn Cipramil, vil sannsynligvis overta "tronen" i Norge. 0 Siter
Gjest ikke signert Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Det varierer fra land til land og fra år til år. På verdensbasis i 2002 er Seroxat størst. Det mest solgte gjennom tidene er sannsynligvis Fontex. I Norge i 2002 var Cipramil mest solgt. Det forbedrede Cipralex, som også er billigere enn Cipramil, vil sannsynligvis overta "tronen" i Norge. takk for svar igjen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.