Gjest Teodoor Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Hei! Jeg er en gutt på 26. Jeg har fra tid til annen en svak kløe inne i penisrøret, inne i penishodet liksom. Altså, i penisrøret, ca. 5 - 10 mm innenfor tuppen. Det varer i noen dager, og så blir det borte en stund. Kjæresten min har vært plaget med sopp i underlivet, og jeg lurer på om det kan være det som spres, eller om noen av oss bærer på noe kjønnsykdom. Det kommer ingen utflod, eller smerte, bare en svak kløe/stikk inne i "hodet" føles det som, ikke vondt, bare "rart". Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
Gjest takeawaythat Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Mange muligheter. Mest sannsylig: uspesifikk urinrørsinfeksjon. Må behandels med antibiotika. Mulighet for at det også kan være: 1. Sopp, behandles med canesten el. lignende salve. 2. Herpes, behandles med virusdempende tabletter. 0 Siter
teodoor Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Ta en tur til lege du... Takk Snilen, du må jo være et geni! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.