Gå til innhold

Rykninger og høygir

Anbefalte innlegg

Gjest uroliggutt

Heisann

Jeg føler at kroppen min går på høygir hele tiden, og noen ganger så rykker kroppen til, helt ufrivillig. Jeg er blitt testet for diabetes, og det er det ikke, men lurer på om noen kan beskrive høyt stoffskifte for meg, hvordan det oppleves.

Foruten det jeg beskrev over, kan jeg være utslitt, men likevel ha store problemer med å "roe" meg ned, og f.eks sovne er et problem fordi jeg er urolig.

Utover det kan jeg noen ganger blit fort veldig sliten, slik at kroppen nesten sjelver. Hvile hjelper ikke da, jeg må liksom komme meg litt bare.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123841-rykninger-og-h%C3%B8ygir/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville tatt noen prøver hos lege var jeg deg. Kanskje er det behandling å få slik at du får det bedre.

http://www.stoffskifte.org

Ellers kan de symptomene du nevner være av mer psykologisk eller nevrologisk art, men det må du eventuelt drøfte med legen din.

Kizza1365380506

Høres unektelig ut som høyt stoffskifte ja. Jeg har det med skjelvinger og rykninger samt at jeg blir fort sliten osv. Jeg har lavt stoffskifte. Men mange symptomer er like. Det er veldig viktig at du får undersøkt dette for høyt stoffskifte tar kraftig på hjertet. Du kan også ta en rask sjekk på pulsen og kroppstemperaturen. Disse skal etter sigende være høyt i forhold til normalen. Man kan også ha løs mage.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...