Gå til innhold

En nummeret før deilig mann.

Anbefalte innlegg

Nei, jeg snakker selvsagt ikke om meg. Da ville jeg skrevet "en deilig barnerumpe". Ikke "nummeret før", men "deilig". I all beskjedenhet.

Jeg snakker selvsagt om David Bowie. Sitter og nyter synet av denne skapningen på "Best Of Bowie" dvden nå og det er vel rett og slett svært få andre menn, for ikke å snakke om kvinner, som klarer å kle så mange forskjellige kostymer og sminkøser, som denne mannen. I hvert fall ikke hvis de vil opprettholde det å se lekker ut.

Joa, han ser til tider ut som et rødhåret og androgynt monster, tatt rett ut av en George Lucas film, men det er ikke mange andre enn denne mannen som faktisk kler det.

Ikke engang Jabba The Hut!

Nei, disse nymotens fittene på MTV har et og annet å lære av dette geniet. Ikke bare ser han bra ut på en stilfull måte, han kan synge og har intelligente tekster, men han holder seg bra nå 30 år etter hans storhetstid.

Ja. Det var bare det jeg ville si.

Takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123843-en-nummeret-f%C3%B8r-deilig-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Ziggy stardust and the Spiders from Mars" - er den på DVD'en? Den er helt hinsides sinnsykt bra, både musikalsk og visuellt.

"................."

Ja, den er på dvd! Jeg fikk den også i posten i dag, med nymikset lyd. Har ikke sett den enda.

Du får kjøpt begge to i Norge men bestil heller fra play. £9,99 per stykk, inklusive frakt, mens de i Norge koster ca 250 per stykk.

Jepp. Hvor ble alle gutta av?

I dag er det jo ikke en hvit mann å se på MTV lengre. Det ser ut som om alle kommer fra samme gata i Bronx eller innover der, og synger om det samme rælet. Jeg fatter ikke hvordan de ser forskjell på så mange halvfeite og like niggaz, langt mindre hører forskjell. Motherfucker...

Nei, takke meg til Bowie og gutta (selv om jeg reserverer meg mot din halvhomofile vinkling).

....

Alternativ kan man se på VH1 (tror jeg det heter). De har til og med en egen classic-kanal som har mye bra å vise fram.

Ja, den er på dvd! Jeg fikk den også i posten i dag, med nymikset lyd. Har ikke sett den enda.

Du får kjøpt begge to i Norge men bestil heller fra play. £9,99 per stykk, inklusive frakt, mens de i Norge koster ca 250 per stykk.

Helvete, det er jo billig! Ligger ikke det på ca. 130kr da?

".............."

Annonse

Jepp. Hvor ble alle gutta av?

I dag er det jo ikke en hvit mann å se på MTV lengre. Det ser ut som om alle kommer fra samme gata i Bronx eller innover der, og synger om det samme rælet. Jeg fatter ikke hvordan de ser forskjell på så mange halvfeite og like niggaz, langt mindre hører forskjell. Motherfucker...

Nei, takke meg til Bowie og gutta (selv om jeg reserverer meg mot din halvhomofile vinkling).

....

Alternativ kan man se på VH1 (tror jeg det heter). De har til og med en egen classic-kanal som har mye bra å vise fram.

Det verste er at disse nymotens cracknegrene på MTV er unge gutters forbilder. Stinne av gryn henger de fortsatt i ghettoene og væpner seg til blods med livvakter og våpen, ikke rent skjelden fyrer de av disse våpnene, mens de - i ett hvert intervju - forteller om sitt dopmisbruk og den gangen de var med i en eller annen mer eller mindre kjent gjeng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...