Gå til innhold

Har lyst på mus, men vet ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bollemus kanskje?

Kanskje det. Biter den på ledninger og slikt, og er den renslig?

Skrevet

Sjokolademus. Helt klart.

Det kunne sikkert vært noe, men jeg har hørt at de får så mange unger?

Skrevet

Du får prøve deg frem.

Av og til kan testingen være noe av det morsomste:-)

Skrevet

Du får prøve deg frem.

Av og til kan testingen være noe av det morsomste:-)

Det blir for kynisk med en slik bruk og kast mentalitet for meg. Vi snakker tross alt om levende vesener....

Skrevet

Det kunne sikkert vært noe, men jeg har hørt at de får så mange unger?

Så lenge de er så goooo'e, er en raus ungeflokk liten pris å betale.

Skrevet

Det blir for kynisk med en slik bruk og kast mentalitet for meg. Vi snakker tross alt om levende vesener....

Du er inne på noe der.

Men hvis du på forhånd gjør det klinkende klart at du bare har til hensikt å "prøve ut" musa, så har du i hvert fall vært ærlig.....

Skrevet

Så lenge de er så goooo'e, er en raus ungeflokk liten pris å betale.

Du har erfaring med sjokolademus, skjønner jeg. Vil du virkelig anbefale dem, til tross for at man kan ha stuen full av dem i løpet av kort tid. Man skal tross ha tid til å stelle dem og kose med dem, også...

Skrevet

Mus er mus selv om den sitter på grisen. I hvert fall sa en kompis det før han endte opp med å blåveis for å knulle sauen til en annen kompis.

Man ser da for faen forskjell på lammekjøtt og gris.

Skrevet

Du er inne på noe der.

Men hvis du på forhånd gjør det klinkende klart at du bare har til hensikt å "prøve ut" musa, så har du i hvert fall vært ærlig.....

Hmm, der er du inne på noe. Man kan deponere på en mens man prøver, kanskje?

Kizza1365380506
Skrevet

Ka med en degu i stedet for. Min datter og forlovede har det og de er kjempeskjønne.

Mvh

Skrevet

Mus er mus selv om den sitter på grisen. I hvert fall sa en kompis det før han endte opp med å blåveis for å knulle sauen til en annen kompis.

Man ser da for faen forskjell på lammekjøtt og gris.

Hmm, du og dine venner har et helt annet forhold til mus, enn det jeg har....

Skrevet

Ka med en degu i stedet for. Min datter og forlovede har det og de er kjempeskjønne.

Mvh

En hvaforno?

Skrevet

Du har erfaring med sjokolademus, skjønner jeg. Vil du virkelig anbefale dem, til tross for at man kan ha stuen full av dem i løpet av kort tid. Man skal tross ha tid til å stelle dem og kose med dem, også...

Veldig greit, skjønner du, bare se her... noen blir borte!, mens andre kan man ta vare på og kose seg med så lenge man vil. Endel kosefaktor-påfyll må riktignok påregnes, men igjen - det fikser du.

Skrevet

Hmm, du og dine venner har et helt annet forhold til mus, enn det jeg har....

Vi er fra landet, vettu. Vi tar det vi får.

Skrevet

Hmm, der er du inne på noe. Man kan deponere på en mens man prøver, kanskje?

Man kan gjøre avtaler på alt - bare man er oppriktig og ærlig.

Men det er alltid noen som vil være uenig, og kanskje den musa du ender opp med ikke behøver å få vite alt om alle mus du har prøvd?

Kizza1365380506
Skrevet

En hvaforno?

En degu. De ser ut som en kryssing mellom mus og ekorn. Eller tenkte du mer på en mus som kan brukes til andre ting? Men private ting, mer spennende ting?

Hva vet jeg, jeg er bare en liten kanin...

Gjest Stjernemor
Skrevet

ÅSSEN mus da? Lekemus, kjæledyrmus, husmus, PC-mus, damemus eller....

hehe....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...