Gå til innhold

Har lyst på mus, men vet ikke...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det blir for kynisk med en slik bruk og kast mentalitet for meg. Vi snakker tross alt om levende vesener....

Du er inne på noe der.

Men hvis du på forhånd gjør det klinkende klart at du bare har til hensikt å "prøve ut" musa, så har du i hvert fall vært ærlig.....

Så lenge de er så goooo'e, er en raus ungeflokk liten pris å betale.

Du har erfaring med sjokolademus, skjønner jeg. Vil du virkelig anbefale dem, til tross for at man kan ha stuen full av dem i løpet av kort tid. Man skal tross ha tid til å stelle dem og kose med dem, også...

Du er inne på noe der.

Men hvis du på forhånd gjør det klinkende klart at du bare har til hensikt å "prøve ut" musa, så har du i hvert fall vært ærlig.....

Hmm, der er du inne på noe. Man kan deponere på en mens man prøver, kanskje?

Annonse

Mus er mus selv om den sitter på grisen. I hvert fall sa en kompis det før han endte opp med å blåveis for å knulle sauen til en annen kompis.

Man ser da for faen forskjell på lammekjøtt og gris.

Hmm, du og dine venner har et helt annet forhold til mus, enn det jeg har....

Du har erfaring med sjokolademus, skjønner jeg. Vil du virkelig anbefale dem, til tross for at man kan ha stuen full av dem i løpet av kort tid. Man skal tross ha tid til å stelle dem og kose med dem, også...

Veldig greit, skjønner du, bare se her... noen blir borte!, mens andre kan man ta vare på og kose seg med så lenge man vil. Endel kosefaktor-påfyll må riktignok påregnes, men igjen - det fikser du.

Hmm, der er du inne på noe. Man kan deponere på en mens man prøver, kanskje?

Man kan gjøre avtaler på alt - bare man er oppriktig og ærlig.

Men det er alltid noen som vil være uenig, og kanskje den musa du ender opp med ikke behøver å få vite alt om alle mus du har prøvd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...