pip Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Faktisk synes jeg nordmenn av og til klager alt for lite:-) Men dette er et diskusjonsforum, og da blir det jo gjerne bragt på bane saker som man ikke er fornøyd med. Hvis ikke blir det jo ikke mye diskusjoner? Men ellers er jeg faktisk veldig enig med deg i at svært mye er bra i Norge! Hvorfor jeg ikke blir politiker? Ett enkelt svar - jeg er for ærlig, for effektiv og snakker alt for "rett frem" og kaller en spade for en spade. Og en av "feilene" ved det politiske Norge, er at jeg derfor ikke passer inn i systemet. For i Norge har du faktisk ikke "lov til" å si hva du mener, uten at du blir stemplet opp og ned og i huet og ræva. Og det gidder jeg faktisk ikke å bruke min tid og mitt liv på:-) Hm. Det er riktig at en kan ta opp ting en er misfornøyd med -men jeg tror at en må være spesifikk, og være med på å gi insikt om det skal være konstruktivt. 0 Siter
Gjest uekte nick Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 '' Dette betyr at det er sånn godt og vel 200.000 muselimer i Oslo og Akershus, hvis man legger tallene til grunn.'' Det hørtes litt mye ut.Trodde det lå på rundt halvparten? 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. juni 2012 Skrevet 5. juni 2012 '' Dette betyr at det er sånn godt og vel 200.000 muselimer i Oslo og Akershus, hvis man legger tallene til grunn.'' Det hørtes litt mye ut.Trodde det lå på rundt halvparten? Der fant du en gammel tråd du 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.