Gå til innhold

Matflyktningen Valgerd


Grip

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjøl liker jeg dama bedre og bedre ;o)

For meg er det tvert om.

Håper hun "forsvinner" før mine følelser for henne faktisk går over i rent hat....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Sponheim som mener at svenskehandel er landssvik. Kan ikke huske å ha sett en eneste Kr.f'er si noe lignende.

Nei, men de ivrer jo for høye avgifter og høye murer for å forsvare høyest mulig priser. Det tar seg derfor dårlig ut når de stikker til Sverige for å unngå nettopp de samme høye priser og avgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jepp. Det var morsomt.:D

Jeg gliste meg nesten ihjel av de dustete bortforklaringene hennes i Tabloid og.

Men det var litt dumt at det ikke var noen rus-brus i den handlevogna. Det hadde vært stort!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det føre til stigning i hans popularitet?

Han ville bli mer populær i KrF, siden homser ikke er så populære der fra før. Dessuten ville han bli populær blant kara for å ha klart å lure hu derre Valgerd til køys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det du egentlig sier? At stortingsrepresentanter eller folk i regjeringen ikke skal få handle når de er i utlandet?

Jeg synes ikke at Valgerd først skal slåss for høyere priser og avgifter for oss her i Norge, for deretter å dra til Sverige for å unngå det samme avgiftstyranniet. Et tyranni som hun selv er ansvarlig for.

Hvis hun synes prisene i Sverige er så fristende, kan hun bidra til lavere priser, også i Norge.

...

Når det er sagt, skal selvsagt Valgerd og alle andre politikere få gjøre som de vil, herunder også drive med svenskehandel. Men de bør ikke spille fornærmet når noen gjor dem (og velgerne) oppmerksom på den pinlige avstand mellom liv og lære.

Det er noe av den fare man må kalkulere inn, de som prediker høy moral overfor andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at Valgerd først skal slåss for høyere priser og avgifter for oss her i Norge, for deretter å dra til Sverige for å unngå det samme avgiftstyranniet. Et tyranni som hun selv er ansvarlig for.

Hvis hun synes prisene i Sverige er så fristende, kan hun bidra til lavere priser, også i Norge.

...

Når det er sagt, skal selvsagt Valgerd og alle andre politikere få gjøre som de vil, herunder også drive med svenskehandel. Men de bør ikke spille fornærmet når noen gjor dem (og velgerne) oppmerksom på den pinlige avstand mellom liv og lære.

Det er noe av den fare man må kalkulere inn, de som prediker høy moral overfor andre.

Jo, men nå konkluderer du med at Valgerd handlet i Sverige fordi det var billig, det behøver slettes ikke være hovedgrunnen.

Har du sett det utvalget de har over grensen? Der får du irsk kjøtt, svensk kjøtt, norsk kjøtt etc - der får du oster fra hele europa, det meste. Kanskje hun bare ville ha en smak av EU - all den tid hun likevel var i nærheten (Halden).

Denne saken - søppelnyheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men nå konkluderer du med at Valgerd handlet i Sverige fordi det var billig, det behøver slettes ikke være hovedgrunnen.

Har du sett det utvalget de har over grensen? Der får du irsk kjøtt, svensk kjøtt, norsk kjøtt etc - der får du oster fra hele europa, det meste. Kanskje hun bare ville ha en smak av EU - all den tid hun likevel var i nærheten (Halden).

Denne saken - søppelnyheter.

Som EU-motstander vil hun nekte oss disse varene, mens hun selv har mulighet til å skaffe dem til en billig penge. Det er jo unektelig verdt en artikkel i Se og Hør..

....

Selvsagt er dette en fillesak, men fillesaker kan også more massene, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som EU-motstander vil hun nekte oss disse varene, mens hun selv har mulighet til å skaffe dem til en billig penge. Det er jo unektelig verdt en artikkel i Se og Hør..

....

Selvsagt er dette en fillesak, men fillesaker kan også more massene, ikke sant?

Valgerd er riktignok EU motstander, men jeg kan ikke huske at hun har nektet folk å stoppe i Sverige og handle mat, hvis de er i nærheten. Kan du? Selv er jeg for et åpent europeisk fellesskap, men nå likevel ikke så sløv at jeg tror at Valgerd er EU motstander av direkte ondskapsfulle årsaker som å nekte deg irsk kjøtt. Du får handle når du er i Sverige, du får handle når du er i Danmark - eller du får kjøpe din sprit i syden ... det er det ingen som har sagt no på.

Personlig mener jeg det hadde vært no alvorlig galt med dama om hun IKKE hadde handlet når hun var i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undrer jeg

Han ville bli mer populær i KrF, siden homser ikke er så populære der fra før. Dessuten ville han bli populær blant kara for å ha klart å lure hu derre Valgerd til køys.

den siste der var en uventet forklaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men nå konkluderer du med at Valgerd handlet i Sverige fordi det var billig, det behøver slettes ikke være hovedgrunnen.

Har du sett det utvalget de har over grensen? Der får du irsk kjøtt, svensk kjøtt, norsk kjøtt etc - der får du oster fra hele europa, det meste. Kanskje hun bare ville ha en smak av EU - all den tid hun likevel var i nærheten (Halden).

Denne saken - søppelnyheter.

Du må da skjønne at det er dobbeltmoral når et menneske som sitter i regjeringen handle randre steder enn i norge!

Selvfølgelig er det en stor nyhet!

(ironi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men de ivrer jo for høye avgifter og høye murer for å forsvare høyest mulig priser. Det tar seg derfor dårlig ut når de stikker til Sverige for å unngå nettopp de samme høye priser og avgifter.

Jo. Du hadde hatt rett. Om hun kjøpte 80 prosent, eller i alle fall 50 prosent av maten sin der.

Det ville vært en sak. Men å handle på en svensk butikk når en er i drammen? Skulle det være en forbrytelse?

Det du sier er jo så dumt at det slår alle dol-rekorder. hva med Gro harlem, jeg er siker på at hun handler i Frankrike av og til. Og Jagland, han har sikkert shoppa når han har vært på turer med UD. Når han satt i regjering. Når han var ansvarlig for norsk prispolitikk. Er det ikke grusomt?

Værst er det nå at Willoch sikkert har handlet ett eller annet utenfor Norge. Det er i alle fall fy skam, siden han ikke fjernet alle saktter og avgifter da han var statsminister, selv om han var høyremann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...