Gå til innhold

Jeg føler meg så vrang og bøllete....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg registrerer at du har gjort noe seriøst galt.

Hva er det du har gjort? Sagt noe stygt om overvektige du også?

Nei, ikke denne gangen. Men en gang var det en feit, skjegget faen som holdt på å kjøre på barnevognen min i et fotgjengerfelt. Han stoppet ikke! Da skrev jeg et illsint innlegg her, og begikk den kardinalsynden å kalle han for en "feit faen".

DET ble ikke tatt nådig opp her på dol. Barnevogna med ungen i, var det visst ikke så farlig med. Jeg måtte ikke kalle bølla for feit!!! Nei, fysjameg !!

Jeg så forresten på deler av et David Lettermann-show i natt. Der, i et land hvor brorparten av innvånerne er sterkt overvektige og ordet feit kommer til kort; så kalte han den eventuelle vinneren av "Survivor" (vårt svar på Robinson") for en FEIT slask !!

Lurer på hvor upolitisk korrekt det var?

Nei, ikke denne gangen. Men en gang var det en feit, skjegget faen som holdt på å kjøre på barnevognen min i et fotgjengerfelt. Han stoppet ikke! Da skrev jeg et illsint innlegg her, og begikk den kardinalsynden å kalle han for en "feit faen".

DET ble ikke tatt nådig opp her på dol. Barnevogna med ungen i, var det visst ikke så farlig med. Jeg måtte ikke kalle bølla for feit!!! Nei, fysjameg !!

Jeg så forresten på deler av et David Lettermann-show i natt. Der, i et land hvor brorparten av innvånerne er sterkt overvektige og ordet feit kommer til kort; så kalte han den eventuelle vinneren av "Survivor" (vårt svar på Robinson") for en FEIT slask !!

Lurer på hvor upolitisk korrekt det var?

Hvis folk er mot deg om dagen så får du nok for å påstå at "brorparten av innvandrerne" i USA er feite :)

Selv om det selvsagt er sant. Vi har jo alle sett på Rickey Lake.

Det er en eller annen merkelig regel her på dol når det gjelder omtale av feite - sorry, overvektige - mennesker. Man kan kritisere det meste, men nærmer man seg ordet "feit" så får man svi.

Nei,takke meg til å kalle en spade for en spade.

Hvis folk er mot deg om dagen så får du nok for å påstå at "brorparten av innvandrerne" i USA er feite :)

Selv om det selvsagt er sant. Vi har jo alle sett på Rickey Lake.

Det er en eller annen merkelig regel her på dol når det gjelder omtale av feite - sorry, overvektige - mennesker. Man kan kritisere det meste, men nærmer man seg ordet "feit" så får man svi.

Nei,takke meg til å kalle en spade for en spade.

Hei du, les enn gang til:-) Jeg skrev IKKE "innvandrerne" men tvertimot noe helt annet; INNVÅNERNE. Det er altså de menneskene som bor der, av amerikansk nasjonalitet.

Hei du, les enn gang til:-) Jeg skrev IKKE "innvandrerne" men tvertimot noe helt annet; INNVÅNERNE. Det er altså de menneskene som bor der, av amerikansk nasjonalitet.

Ah... Jeg så jo egentlig det men trodde du tastet feil.

Da lærte jeg et nytt ord i dag også :)

Annonse

Ah... Jeg så jo egentlig det men trodde du tastet feil.

Da lærte jeg et nytt ord i dag også :)

Fint å kunne bringe informasjon ut til folket *h-he*

Her er ordet, tatt fra Univerisetet i Oslo sin ordbok på nett:

"OM TILSLAGET ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA

Tilslagsord: Bøyingsform Oppslagsord

innvånere substantiv hannkjønn, flertall, ubestemt form innvåner

innvåner m2 (fra ty., lty, av einwohnen 'bo', jf *våning) innbygger, beboer landets, husets i-e . "

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?alfabet=n&renset=j&OPP=innv%E5nere&bokmaal=S%F8k%21++%28bokm%E5l%29

Legg deg under dyna og furt til det har godt over :o)

Furt? Jeg er jo skravlesyk! Men av hensyn til andre burde jeg vel kanskje fulgt rådet ditt. Ja, det burde jeg, skal man høre på DOL-folkets tale (jfr. tidligere tråder her siste par dagene..) *he-he*

Gjest herrminhatt!

Furt? Jeg er jo skravlesyk! Men av hensyn til andre burde jeg vel kanskje fulgt rådet ditt. Ja, det burde jeg, skal man høre på DOL-folkets tale (jfr. tidligere tråder her siste par dagene..) *he-he*

gudameg gnåler du om det enda???!! Og du sa man måtte tåle å bli sagt i mot?? yeeeh right!

Annonse

Kunne ønske jeg kunne svare ja sånn at jeg hadde det å skylde på, men...nei. Jeg har ikke sluttet å røyke:-)

Jeg kutta forrige søndag :)

Enkelt...

Men jeg tror du blir 2-barnsmor på forsommer'n...

...så bøllete og utidig og vrang som du er for tiden... Huff! *s*

Jeg kutta forrige søndag :)

Enkelt...

Men jeg tror du blir 2-barnsmor på forsommer'n...

...så bøllete og utidig og vrang som du er for tiden... Huff! *s*

* iiik * Tobarnsmamma?

Du er vel ikke en sånn spåkone på fritiden vel, med eget åttehundre-nummer...? :-)

Det blir ei jente, og hun skal hete Malin :)

Malin? Du, jeg er vokst opp på tjukkeste østkant i Oslo, og der har vi tjukk "L". Vel og merke har jeg lagt av meg den verste østkantslangen med årene, men Malin er for meg nesten umulig å uttale pent og riktig:-)

*sjekker når forventet mens er iflg. kalenderen*

Malin? Du, jeg er vokst opp på tjukkeste østkant i Oslo, og der har vi tjukk "L". Vel og merke har jeg lagt av meg den verste østkantslangen med årene, men Malin er for meg nesten umulig å uttale pent og riktig:-)

*sjekker når forventet mens er iflg. kalenderen*

Et par andre alternativer er også på lager...

Men jeg er først og fremst ikke forundra om du på tjukken... Håper at du innerst inne _ønsker_ en arving til, da...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...