Gå til innhold

Kortnummer!!!!hjeeeeeeeelp.........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest strandhai

Litt sært, hvis man sitter med kortet i handa, og ikke vet hva som er kortnummeret....

*LOL*

Når i alla dager har jeg noesinne hatt bruk for å vite hva kortnummeret mitt er!!?!! Sært....skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt gadd å skrive det der...var det for å skape kvalm?

Annonse

Gjest VictorN

Når i alla dager har jeg noesinne hatt bruk for å vite hva kortnummeret mitt er!!?!! Sært....skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt gadd å skrive det der...var det for å skape kvalm?

Jeg syns likevel det er sært at man sitter med et Visa-kort i handa, der nummeret lyser mot en med store typer, og likevel ikke vet nummeret.

Gjest strandhai

Jeg syns likevel det er sært at man sitter med et Visa-kort i handa, der nummeret lyser mot en med store typer, og likevel ikke vet nummeret.

Kontonummer og kode er greit, men når i alla dager har man bruk for kortnummeret? Og èn ting til? Hvor gammal er du? Du hadde sikkert ikke fått et sånt kort da du var på min alder en gang....

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du gidder å skrive sånne meldinger....Det kommer jo ikke noe godt utav det....er det sånn du er? Trakser rundt for deg selv, kritiserer alt og ingenting bare fordi ting ikke fungerer slik som du har forestilt deg?

Gjest VictorN

Kontonummer og kode er greit, men når i alla dager har man bruk for kortnummeret? Og èn ting til? Hvor gammal er du? Du hadde sikkert ikke fått et sånt kort da du var på min alder en gang....

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du gidder å skrive sånne meldinger....Det kommer jo ikke noe godt utav det....er det sånn du er? Trakser rundt for deg selv, kritiserer alt og ingenting bare fordi ting ikke fungerer slik som du har forestilt deg?

Jeg er såpass gammel at jeg til og med hadde sjekkhefte i mange år før jeg fikk kort.

Hva har alder med dette å gjøre, forresten?

Gjest strandhai

Jeg er såpass gammel at jeg til og med hadde sjekkhefte i mange år før jeg fikk kort.

Hva har alder med dette å gjøre, forresten?

Nei, det her gidder jeg ikke lenger....dra og skap kvalm et annet sted, er du snill.

Heldigvis finnes det mennesker her inne som er hjelpsomme....i motsetning til deg......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...