Gå til innhold

Extreme makeover


maiken76

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er flott at noen som har slitt med mobbing hele livet, skal få hjelp. Som du sier ALLE kan ikke få denne hjelpen, fordi det er så dyrt - men man må da vel være glad for de som FÅR hjelpen?

Jo, mye v selvtillitten ligger i utseendet -det er ikke å komme fra.

Skjønnheten kommer innenfra sies det, -men det er ikke alle som gidder å finne ut det før de mobber og ødelegger et menneske. Sånn er det bare.

Du sier at mye av selvtilliten ligger i utseendet. I den grad selvtillit er koblet til det ytre, tror jeg heller den ligger i oppfattelsen av eget utseende.

Er du fornøyd med utseendet, utstråler du selvtillit. Jeg vet om flere som er usedvanlig nydelige, men de synes det ikke selv, og har verken selvtillit eller draget på mannfolka. Som jo ofte henger sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • maiken76

    10

  • flisa

    5

  • amber sun

    3

  • Babette

    3

Mest aktive i denne tråden

Du sier at mye av selvtilliten ligger i utseendet. I den grad selvtillit er koblet til det ytre, tror jeg heller den ligger i oppfattelsen av eget utseende.

Er du fornøyd med utseendet, utstråler du selvtillit. Jeg vet om flere som er usedvanlig nydelige, men de synes det ikke selv, og har verken selvtillit eller draget på mannfolka. Som jo ofte henger sammen.

helt klart! :-)

Det er ofte OMVERDENS syns på eget utseende som betyr noe også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt med de som virkelig trenger det.

Men irriterende med de som har digert hus og swimmingpool...de kunne kanskje finansiert det sjæl...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig, så enig. Mange av deltagerne i programmet har sikkert fått det mye bedre etter fornyelsen. Det bestrider jeg ikke. Men jeg synes det er ille at det lages underholdning av dette.

Vi snakker og snakker om dette, at utseendet ikke skal/bør være så viktig at det styrer menneskers liv, men hva hjelper det hvis vi på alle mulige måter presser frem et budskap som er så enkelt; pen=lykkelig?

Det er sikkert underholdende, men tenker ikke folk lenger over hva de egentlig lar seg underholde av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...