mr.c Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har vært innlagt pga. virus på hjernehinna. Først og fremst var det fordi det kunne være bakterier som var desto mer farlig. Men etter 3 dagers opphold var det sykemeldig og hjem. Nå har jeg gått hjemme i en måneds tid med hodepine. Den gir seg aldri... Litt opp og ned, men med fysiske anstrengelser kommer det fort. Fikk beskjed fra sykehuset at jeg ikke skulle jobbe før all hodepine var borte. Hvor lang tid kan dette ta ? Noen her som har hatt virus på hjernehinna ? Hvor "farlig" er det ? Kan jeg pressa meg igjennom en arbeidsdag med hodepine uten å få varig mèn ?? Litt lei denne hodepina... Slik hodepina er i dag er som en real stresshode pine... Så ikke noe drastiske hodesmerter som det var ved tidligere stadie... Håper noen har noen erfaringer å komme med.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123967-virus-p%C3%A5-hjernehinna/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.