Gå til innhold

Hysteri? (Besøke nyfødt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg MÅ ikke reise fordi jeg ikke har sett en så litenbaby før, og nei den er ikkepåutstilling! ;) Vil gjerne besøke venninna mi som er mor for førstegang og hilse på den lille...

Men det ble til at jeg ikke dro... Får vente til jeg blir bra igjen, både for venninnas unge og de andre ungene der..

SElv om det var dritt for meg...: ) Men jeg overlever, ikke sikkert babyene ville gjort det hvis jeg kom og smitta dem..

Det var nok sikkert lurt, selv om det kjennes kjedelig i øyeblikket.

Kusina mi fikk ei jente for en måned siden. Sykehuset var såpass langt unna at jeg fikk ikke besøkt henne mens hun var der, og et par uker etter at hun var kommet hjem, fant vi en dag der jeg og ungene skulle komme og hilse på. Da ble eldste jenta hennes syk :-(

I forrige uke hadde vi en ny avtale, og da hadde jenta mi diaré + at vi var veldig forkjøla. Denne uka har vi ikke hatt tid. Kanskje til helga eller den ene dagen jeg har fri neste uke?

Ungen blir jo nesten konfirmant før jeg får sett henne!!!! Og de bor bare 2,5 mil unna oss...

Skrevet

Jeg MÅ ikke reise fordi jeg ikke har sett en så litenbaby før, og nei den er ikkepåutstilling! ;) Vil gjerne besøke venninna mi som er mor for førstegang og hilse på den lille...

Men det ble til at jeg ikke dro... Får vente til jeg blir bra igjen, både for venninnas unge og de andre ungene der..

SElv om det var dritt for meg...: ) Men jeg overlever, ikke sikkert babyene ville gjort det hvis jeg kom og smitta dem..

Beklager at jeg tok med den biten der egentlig. Den kunne jeg godt utelatt, men jeg blir lett revet med siden dette er noe som engasjerer meg veldig!

Men det var faktisk en del som egentlig ikke brydde seg, men som kom kun for å se på den lille minibabyen min, og det var utrolig sårt!

I den situasjonen man befinner seg i er man også veldig var på allting og lett såret, og mange er veldig ubetenksomme.

På avdelingen vasket vi hendene bare vi hadde vært utenfor rommet og hentet noe eller om vi skulle inn til et av de andre rommene, så de er veldig bevisste på smitte der. Tenkte bare jeg skulle nevne det :o)

Håper alt går bra med venninnen din og babyen hennes!

Vi har forresten en egen forening om hun er interessert. Mange har god bruk for den både når det gjelder å prate med noen som har vært i samme situasjon og ellers om det er ting man lurer på fremover. Webadressen er: www. prematurforeningen.no

Hilsen Maya

Gjest Pricilla
Skrevet

Beklager at jeg tok med den biten der egentlig. Den kunne jeg godt utelatt, men jeg blir lett revet med siden dette er noe som engasjerer meg veldig!

Men det var faktisk en del som egentlig ikke brydde seg, men som kom kun for å se på den lille minibabyen min, og det var utrolig sårt!

I den situasjonen man befinner seg i er man også veldig var på allting og lett såret, og mange er veldig ubetenksomme.

På avdelingen vasket vi hendene bare vi hadde vært utenfor rommet og hentet noe eller om vi skulle inn til et av de andre rommene, så de er veldig bevisste på smitte der. Tenkte bare jeg skulle nevne det :o)

Håper alt går bra med venninnen din og babyen hennes!

Vi har forresten en egen forening om hun er interessert. Mange har god bruk for den både når det gjelder å prate med noen som har vært i samme situasjon og ellers om det er ting man lurer på fremover. Webadressen er: www. prematurforeningen.no

Hilsen Maya

Drar ikke for å dra på sirkus da, men for å vise at jeg er glad i venninna mi og glad på hennes vegne og gi henne en gave til den lille.. Så det var teit å skrive, men greit nok. bare fordi du følte at ungen din var på utstilling, så gjelder ikke det meg vettu...

Men jeg drar ikke når jeg er snufsete.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...